Announcement

Collapse
No announcement yet.

Faden - Showtec showdesign 1024

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Faden - Showtec showdesign 1024

Hi, :)

Sinds gisteren ben ik vrijwilliger in een klein theater in mijn dorp. Hier hebben ze de lichttafel Showtec Showdesign 1024 in gebruik, maar wij hebben hier een vraagje over.

Is het mogelijk om met deze tafel de scenes en chases te kunnen bedienen via de faders?
    Zo ja, op welke manier?

Wij hebben de handleiding helemaal doorgezocht maar verder niks kunnen vinden.

Ben benieuwd of jullie weten of dat de mogelijkheid er wel/niet is.

Alvast bedankt :D

Groeten,
    Stijn

Hallo Stijn, sinds kort zit ik in exact dezelfde situatie. Heb jij sindsdien een oplossing gevonden?

Comment

Originally posted by MarcBee View Post
      Hallo Stijn, sinds kort zit ik in exact dezelfde situatie. Heb jij sindsdien een oplossing gevonden?
      Denk niet dat topic starter daar nog antwoord op geeft... 2015?

Maar ik kan je het antwoord wel geven: Nee, dat kan niet. Faders zijn alleen bedoeld om in te stellen/waardes aan te passen De knoppen om je chases/scenes te starten/stoppen en je hebt dan nog de mogelijkheid om snelheid aan te passen. Wil je dit wel kunnen, zul je echt over moeten naar een andere tafel bijvoorbeeld de creator 1024 of creator 1024pro. Laptop met dongle (bijvoorbeeld freestyler of chamsysonpc met een entec usb of entec pro usb dongel) functioneert ook.
      Afhankelijk van je budget, zou je bijvoorbeeld ook kunnen kijken naar een 2e hands avolites pearl tiger.

Comment

Working...
      X