Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ayra compar kit 2 + dmx controller

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ayra compar kit 2 + dmx controller

Wie kan mij helpen ...

Ik bezit sinds kort 2 sets ayra compar set kit 2 en wil deze gaan aansturen via een dmx controller.
    Nu heb ik mijn dmx ledbar ingesteld op kanaal 1 en ingesteld op 16ch modus.

Nu wil ik deze aansturen via dmx controller en merk dat ik deze niet kan bedienen of reageerd niet op elk kanaal.
    Laat staan dat ik elke par apart kan bedienen?

Wat doe ik verkeerd of wat heb ik over het hoofd gezien?

Gr en bedankt alvast

op welke dmx controler hebt u hem aan gesloten?

Comment

Het is al opgelost ondertussen. Heb het goed aan de praat gekregen :)

Comment

goed om te horen.
        veel plezier er mee.

Comment

Jammer dat je niet beschreven hebt wat het probleem was. Ik heb namelijk hetzelfde issue nu.

Comment

Wat heb je allemaal geprobeerd (welke combinaties)?

Ik heb 'm zelf niet, maar zoals ik de handleiding lees zou ik schuif 13 open zetten (in 16 channel modus), om dan bijvoorbeeld schuif 1 te proberen.

Peter
            Last edited by pboosten; Tuesday-06-12-2016, 10:36. Reason: Kleine hypothese

Comment

De Compar Kit doet gewoon helemaal niets. Er is geen enkele reactie van de kit op wat ik ook doe met de OSO1612

Comment

zojuist helpdesk gebeld. Hun oplossing is simpelweg terug sturen. Dan dat maar doen.

Comment

Ik heb een nieuwe controller retour gekregen. Nog steeds hetzelfde probleem. Nu via de mail het probleem voorgelegd.
                  Last edited by V.W.T.; Friday-09-12-2016, 13:09.

Comment

Ik heb van Rick hulp gehad. Nu krijg ik wel licht uit de installatie! Hoera. Ik zal hieronder zijn antwoorden plakken.

Controleer voor de zekerheid de volgende zaken:
                    - blackout uitschakelen door Blackout-toets in te drukken
                    - fixture knop 1 indrukken zodat de LED die er naast zit oplicht
                    - Faders bewegen (in 16-kanaals modus niet vergeten om kanaal 13 ook vol open te zetten, dat is de master dimmer voor de hele set)

Daarmee zou de combinatie gewoon moeten werken.

dat werkte dus nog niet. Daarna de volgende handelingen toegezonden gekregen:

Op de controller zou u het volgende moeten uitvoeren buitenom de stappen die ik eerder noemde:

Fixture 1, Page A selecteren (zoals u in de video ook al deed)
                    Hier schuif 1 t/m 8 onder de scene buttons volledig open zetten

Vervolgens Page B aanzetten (Page select knop indrukken)
                    Hierna alle schuiven 1 t/m 5 even bewegen en volledig open zetten

Daarmee zou er licht uit het geheel moeten komen.

Graag hoor ik van u wat dit voor resultaat geeft.

Met vriendelijke groet,

Rick | Bax-shop

Comment

Working...
                    X