Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke controller?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke controller?

Hallo allemaal,

Ik heb 4x lightmaxx led par 56.
    Hiervoor heb ik bij baxshop een showtec dimmer controller 1 gekocht, alleen werkt deze niet met de lichtmaxx parren.
    Iemand die weet welke controller wel deze lightmaxx parren kan aansturen?

Mvg Djmart

Je hebt hiervoor een een led DMX controller nodig. Zoals de Showtec Led operator 4. Ik heb hem zelf nog te koop staan op marktplaats. Daarmee kan je de parren perfect aansturen. Je moet de parren aansluiten met dmx kabels en dan kan je met schuifjes de verschillende kleuren op de verschillende lampen instellen. Ook zit er een stroboscoop functie op en je kunt allemaal programma's instellen.

Marktplaats:
    Showtec Led Operator 4 DMX Lichtcontroller lichtpaneel

Comment

Ik beschik zelf over showtec led parren, daar werkt de showtec led operator natuurlijk super mee.
      Alleen is dat bij de lightmaxx led parren niet het geval, daarom zoek ik een controller die deze parren wel zou kunnen aansturen.

Comment

Originally posted by DJMartL View Post
        Ik beschik zelf over showtec led parren, daar werkt de showtec led operator natuurlijk super mee.
        Alleen is dat bij de lightmaxx led parren niet het geval, daarom zoek ik een controller die deze parren wel zou kunnen aansturen.
        Simpel: Of een dedicated controller kopen, die overeen komt met de dmx instellignen
        staan hier vermeldt: http://www.venuelightingeffects.com/..._PAR64_LED.pdf

Of gewoon een normale dmx controller en zelf programmeren :)

Comment

Maar is er geen een mogelijkheid dat de Showtec led operator 1 de lightmaxx parren kan bedienen?
          Misschien dat ik iets fout doe met de dipswitches op de parren.
          De controller zelf is zo simpel als wat, daar valt niks in te stellen.
          Last edited by DJMartL; Friday-26-02-2016, 09:53.

Comment

Working...
          X