Announcement

Collapse
No announcement yet.

Antari Z350 (tikkend geluid)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Antari Z350 (tikkend geluid)

Beste Medeforummers .

Ik heb sinds november vorig jaar een Z350 fazer aangeschaft bij bax .
    Een mooie rookmachine die prima aan mijn verwachtingen voldoet . Enkel hij tikt en pruttelt als hij rook pompt en dat maakt me een beetje ongerust .

In eerste instantie dacht ik dat het kwam omdat de machine nieuw was en er nog lucht in de leidingen zat . Echter na een klus of 4 blijft hij het doen .
    ik wil ook niet onnodig een RMA doen terwijl het apparaat in orde is dus mijn vraag is eigenlijk :

Zijn er meer mensen bij wie de rookmachine tikt / pruttelt ? en is dit een (bekend ) probleem of moet ik me zorgen gaan maken ?

Eventueel heb ik een filmpje die ik kan uploaden .

Mvg Marcel Piet ,

Zie hier de video . je hoort eerst met name gepruttel van Lucht ? en daarna ook getik .

Comment

Werk ook af en toe met deze fazer, goed apparaat maar maakt inderdaad tijdens het opwarmen een tikkend geluid daarna is hij stil.
      Maar als ik het geluid uit dit filmpje vergelijk met het "tikkende" dat ik ken dan klinkt dit toch weer anders en wat ik uit je bericht kan opmaken is dat hij na het opwarmen niet stopt met dit geluid.
      Dit is natuurlijk nooit fijn voor de momenten waar het even stil moet zijn.

Dus ik zou hem even ter controle terug sturen naar Bax.

Comment

Working...
      X