Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ayra OSO 240B lichtsturing op soundmodus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ayra OSO 240B lichtsturing op soundmodus

Hallo allemaal,

Kan ik de gevoeligheid van de geluidsmodus van de 'Ayra OSO 240B lichtsturing' ook verstellen, deze reageert namelijk zeer slecht op de muziek. Zo ja, hoe?

Ik hoop dat iemand me kan helpen

M.v.g.
    Patrick

Je kan natuurlijk het inputsignaal zelf aanpassen door de geluidsterkte van de bron te regelen. Stuur je harder uit, dan komt er meer signaal binnen.

Stel je overigens niet teveel voor van de geluidsmodus. De eerste standaardcontroller waarop dit goed werkt moet ik nog tegenkomen, en dat is wel logisch. De sensor wordt getriggerd door pieken in het geluid. Wanneer er te weinig onderscheid is tussen de bassdrum en de andere instrumenten, dan is het voor de controller een grote brei aan geluid waardoor of de sensor continu getriggerd wordt, of helemaal niet.

Comment

Maar...kun je het gevoeligheid van het microfoontje bij deze lichtsturing instellen, of niet?
      Ik moet er bijna op slaan om één signaal op te vangen...bij het demofilmpje van jullie zag ik namelijk de reviewer kleine tikjes op het apparaat geven waardoor deze al getriggerd werd. :?:

Ik hoor het graag!

Comment

De gevoeligheid van de interne microfoon kan helaas niet worden aangepast. Als de microfoon amper reageert, dan denk ik dat er in de fabriek wat misgegaan is en moet je de controller terugsturen voor een omruiling.

Comment

Originally posted by Bax-shop - Ronald View Post
          De gevoeligheid van de interne microfoon kan helaas niet worden aangepast. Als de microfoon amper reageert, dan denk ik dat er in de fabriek wat misgegaan is en moet je de controller terugsturen voor een omruiling.
          De handleiding van de OSO doet toch anders vermoeden: "The fixture does not respond to sound - Microphone sensitivity level is set too low: Increase the microphone sensitivity of the built-in microphone"

Bijgeleverde papieren handleiding (v3.0), en ook in de gedownloade versie van jullie site (v2.0).

Zou je wellicht eens navraag kunnen doen bij Ayra?

Comment

Helaas is het echt een fout in de handleiding. Bepaalde stukken in de handleiding zijn algemeen en zijn niet voor een specifiek product geschreven. Als je het zinnetje over de gevoeligheid kijkt, dan zie je dat dit eigenlijk bij een fixture hoort.

We zijn hard bezig alle handleidingen aan te individualiseren en te vertalen, maar voor dat het zover is zul je helaas tegen dit soort zaken aan blijven lopen.

Comment

Working...
            X