Onlangs 2 American DJ Sweeper Beam Quad RGBW aangekocht.
Maar zit met een eigenaardigheid welke ik maar niet opgelost krijg.
Beide zijn op DMX aangesloten.
Indien ik de eerste adres 1 geef en de andere adres 2.
En aangeef dat op 1channel DMX te willen werken reageren beide verschillende op de DMX sturing.
De eerste gaat inderdaad de juiste (vooringestelde) show afspelen, de tweede doet iets helemaal anders.
Indien ik de eerste adres 1 geef en de andere adres 7.
En aangeef dat op 6channel DMX te willen werken reageren beide wel correct op de DMX commandos.
Wanneer ik DMX verbreek vallen ze terug op Master-Slave en dat werkt wel naar behoren.
Ik heb beide al eens adres 1 gegeven. Geen correct resultaat.
De eerste adres 2 en de tweede adres 1, ook geen correct resultaat. Altijd de tweede die volgens mij niet correct reageert.
Beide hebben Firmware versie 14.
Maar zit met een eigenaardigheid welke ik maar niet opgelost krijg.
Beide zijn op DMX aangesloten.
Indien ik de eerste adres 1 geef en de andere adres 2.
En aangeef dat op 1channel DMX te willen werken reageren beide verschillende op de DMX sturing.
De eerste gaat inderdaad de juiste (vooringestelde) show afspelen, de tweede doet iets helemaal anders.
Indien ik de eerste adres 1 geef en de andere adres 7.
En aangeef dat op 6channel DMX te willen werken reageren beide wel correct op de DMX commandos.
Wanneer ik DMX verbreek vallen ze terug op Master-Slave en dat werkt wel naar behoren.
Ik heb beide al eens adres 1 gegeven. Geen correct resultaat.
De eerste adres 2 en de tweede adres 1, ook geen correct resultaat. Altijd de tweede die volgens mij niet correct reageert.
Beide hebben Firmware versie 14.
Comment