Announcement

Collapse
No announcement yet.

AMDJ MyDMX 2.0 vervangen door tafel??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• AMDJ MyDMX 2.0 vervangen door tafel??

Hoi,

Ik heb een AMDJ MyDMX 2.0, werkt prima maar onze geluidsman bij de band vindt het niet prettig werken vanaf een laptop.
    Daarom denk ik er over om een lichtregeltafel aan te schaffen, moet de volgende zaken aansturen:
    - 2 x LED Par 64
    - 4 x Moving Head
    - 3 x stroboscoop
    - 2 x Hazer
    (Alle met DMX)
    En in de toekomst waarschijnlijk ook nog wat lasers

Budget ca. € 400,00(ex BTW)
    Wie kan mij vertellen wat een goede keus is aan lichtregeltafel (mag ook 2e hands zijn) en kan daarbij dan ook aangeven waaróm het een goede keus is......

mvg, Lifespan

Ik weet niet goed my dmx2.0 met midi controllers kan samen werken???

Maar als dat goed werkt ( weet niet of iemand anders dat weet of je dat kan op zoeken in de software.

Als dat goed ondersteund word is
    MIDI controller speciaal ontworpen om van uw DMX software een 'echte' lichttafel te maken. Met voldoende knoppen en faders van goede kwaliteit heeft u volledige controle over uw software.

Misschien iets voor u, dan kan je de voordelen van software koppelen aan een fiziek paneel.
    Ik heb het ook en zou het niet meer kunnen missen.
    Maar ik werk met sunlite suite 2

Missiën Ronald kan antwoorden of uw software er goed mee overweg kan??

Comment

Natuurlijk kan je de Midicon gebruiken in combinatie met deze software, aangezien MyDMX midi ondersteuning heeft.

Bedoelt de TS niet dat hij opzoek is naar vervanging van een software systeem en een volledige hardware tafel wil hebben?

Comment

Ik had begrepen dat hij een complete tafen wilde omdat zijn collega niet met de software overweg kon op gebied van bediening.

Dan zou de midicon misschien een oplossing zijn omdat je dan in mijn ogen het goede van de 2 werelden kan combineren.

De simpel en uitgebreide instel mogelijkheden van de software.
        En het bedienings gemak van de console.

Maar als ik verkeerd ben mag je dat zeggen en dan excuseer ik mij voor de nutteloze reactie.

Comment

Dank voor jullie berichten. Collega kan wel omgaan met de software, maar hij doet ook het geluid, en dan is werken met muis en cursor niet altijd even gemakkelijk. Dan lijkt een tafel mij handiger, maar ik begrijp intussen ook dat er tafels zijn die ik samen met MyDMX kan gebruiken. Lijkt me dat je dan 'Best of both worlds' hebt of heb ik dat mis??

Comment

Met een Midicon heb je best of both worlds. Deze gebruik je gewoon als extensie van je software.

Comment

Working...
            X