Announcement

Collapse
No announcement yet.

rookmachine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• rookmachine

voor een kleine drivein zoek ik een rookmachine. Wat is kwalitatief een goede rookmachine?
    Er staan er zoveel, van 31 euro tot 1000 euro.
    Hij zal op kleine feestjes gebruikt worden, maar of die van 31 euro volstaat? Kwalitatief zal dat bij regelmatig gebruik niet voldoende zijn denk ik?

jem rookmachine's zijn over het algemeen erg betrouwbaar. Maar ook merken als Look en le maitre zijn erg betrouwbaar.

Wil je wat minder uitgeven en toch een leuke rookdoos hebben? Kijk eens naar bijvoorbeeld de antari z1000. Kost wat minder en functioneren ook netjes.

Comment

mijn budget ligt iets lager, omdat het een cadeau is voor een verjaardag

200 euro is me iets te gortig :)
      max 80 euro

Comment

Zie dan naar de goedkopere antari
        Ik zelf heb een bax rookmachien en dat doet ook wat het moet doen.
        Al verwacht ik niet dat die even veel rook maakt of even lang zal leven als de jem toestellen.

Comment

er zijn goedkope rookmachientjes die best aardig wat rook kunnen maken. Je merkt het verschil in kwaliteit vooral in betrouwbaarheid cq gevoeligheid voor vervuiling, alsmede opwarmgedrag (een goedkoop machientje kan vaak niet doorlopend roken maar heeft tussendoor opwarmperiodes nodig. Als op een specifiek moment roken voor jou belangrijk is kan dat knap irritant zijn, maar voor simpel disco gebruik waar zo nu en dan een sproei wel best is, kan dat overkomelijk zijn.)
          Prijs/kwaliteit is Antari wmb over het algemeen ook een aanrader, alhoewel je van machientje van rond de 100 piek natuurlijk echt geen wonderen moet verwachten. Dat is gewoon een erg krap budget voor een rookdoosje.

Comment

Working...
          X