Announcement

Collapse
No announcement yet.

DMX vraag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DMX vraag

Hallo,
    Ik heb een beamerscherm welke met een zonnescherm schakelaar (links omhoog, midden 0, rechts omlaag) bedient word.
    Bestaat er de mogelijkheid om dit dmv DMX aan te sturen? Ik heb altijd een 2e persoon op toneel nodig om dit te regelen.
    Ik hoop eigenlijk dat er een module of iets dergelijks is wat dit kan.
    Ik hoor graag jullie ideeën....

Thanks
    Rob

Hier wordt dat sterk afgeraden, vanwege de niet-aanwezige fout-tolerance in het DMX protocol.

Peter

Comment

Ik zal eerder zoeken naar een systeem met een aparte remote, of kijken of je knop kan verplaatsen naar de plek waar je je licht/geluid regelt. Ben ook wel eens in ruimtes geweest waar het scherm automatisch naar beneden gaat wanneer de beamer ook aan gaat.

Comment

Niko heeft een draadloos schakel systeem met verschillende modules die verschillende schakelingen mogelijk maken.

Ontvanger http://www.niko.eu/nlbe/producten/ni...f-a93ac8932270

Hier mee kan je draadloos de schakelaar ver plaats van waar ze nu is naar de plaats waar jij staat

Misschien wel iets voor u

Comment

Originally posted by pboosten View Post
          Hier wordt dat sterk afgeraden, vanwege de niet-aanwezige fout-tolerance in het DMX protocol.

Peter
          Thanks!. Had wel al internet afgestruind maar ben deze niet tegen gekomen. Duidelijk verhaal. Andere oplossing zoeken dus....

Comment

Zoiets zal het dan wel moeten worden. We zijn een klein theater en de regie staat los in de zaal. Soms zelfs in de coulissen. Moet flexibel zijn.

Comment

Dank je! Dit lijkt een mogelijke oplossin. Moet ff verder graven of het bereik voldoende is. De langste afstand zal tussen ontvanger en zender zal zo'n 10-12 meter zijn. Ga hier mee verder!

Comment

Hier heb ik de handleiding van de handzenders gevonden

Meer info kan je simpel vinden met Google

Hopelijk ben je er iets mee of vin je iets gelijkaardigs

Comment

Working...
                X