Announcement

Collapse
No announcement yet.

Scanmaster 16/2 showtec

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Scanmaster 16/2 showtec

Hoi,

Ik heb 4 compact par 7tri aangesloten op de sm en alles werkt goed behalve als ik een scene wil maken zitten alle parren op dezelfde fixture butten. Normaal zou elke par toch een aparte fixture butten moeten hebben? Of heb ik het verkeerd voor? Alle parren werken op hun eigen dmx kanaal en zijn afzonderlijk te bedienen. Hopelijk weet er iemand hier raad mee want zit binnenkort met een feestje.

Mvg jurgen

Originally posted by Jurgen d View Post
    Alle parren werken op hun eigen dmx kanaal en zijn afzonderlijk te bedienen
    Wat bedoel je hier precies mee als je zegt dat ze afzonderlijk te bedienen zijn? Met de scanmaster, als je op fixture 3 drukt, dan bedienen de schuifjes je derde par?
    Hoe heb je de adressen ingesteld op de parren? Als ik het goed lees in de manual, moet je eerste fixture op adres 1, de tweede op adres 33, de derde op adres 65 en de vierde op 97.

Peter

Comment

Originally posted by pboosten View Post
      Wat bedoel je hier precies mee als je zegt dat ze afzonderlijk te bedienen zijn? Met de scanmaster, als je op fixture 3 drukt, dan bedienen de schuifjes je derde par?
      Hoe heb je de adressen ingesteld op de parren? Als ik het goed lees in de manual, moet je eerste fixture op adres 1, de tweede op adres 33, de derde op adres 65 en de vierde op 97.

Peter
      Dag peter, alvast bedankt voor de snelle reactie.
      Er is idd een fout in mn adresinstelling. Ik had zebingesteld op dezelfde adressen als in daslight. Die komen niet overeen met de adressen zoals van een scanmaster.
      Ik zal het morgen eens proberen.

Mvg jurgen

Comment

Working...
      X