Announcement

Collapse
No announcement yet.

American DJ Mega TRIPAR Profile

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• American DJ Mega TRIPAR Profile

hey kerels,

kan je deze led par aansturen enkel met een afstandsbediening ?

https://www.bax-shop.be/nl/led-compa...ar#information

https://www.bax-shop.be/nl/led-contr...tandsbediening

bedoeling is om er zo 2 achter mijn dj-booth te zetten en random door het interne programma te laten lopen.
    uitzonderlijk eens een vaste kleur kiezen of sterkte van het licht aanpassen met de afstandsbediening als dit lukt ? graag bevestiging.

of zijn er andere alternatieven ?

alvast bedankt voor jullie reply's

Op de doos staat "compatible with ADJ LED RC2 wireless infrared remote control up to 30ft./ 10m (sold seperately)". Dus ik weet niet of het met versie 3 ook werkt.

Verder hebben de parren eigen programma's. Maar voor zover ik weet kan je enkel kiezen uit enkele programma's, maar je zal elke keer zelf een andere programma moeten instellen. De par kan volgens mij dus niet zelf wisselen van programma. Ik weet ook niet of je ze kan dimmen. Je kan wel een vaste kleur instellen of de par laten faden tussen kleuren.

Als je hele complexe dingen wil gaan doen dan is een DMX paneel misschien wel een optie.

Comment

hey

bedankt voor je info.

RC2 zou dus lukken en misschien de RC3 ook !
      het dimmen van de lichten met de afstandsbediening is echt wel een must.
      afhankelijk van de sfeer moeten deze sterker of minder sterk geven. dmx paneel is voor mij geen optie. mijn focus ligt op draaien maar mijn omgeving moet er toch ook wat netjes uitzien.

Comment

Ik weet niet of je de parren kan dimmen. En ik snap jouw punt. Misschien moet je daarom kijken of je een paneel kan vinden met programma's. Dan kan dat paneel die gewoon afspelen en heb je er geen omkijken naar.

Comment

Working...
        X