Announcement

Collapse
No announcement yet.

AYRA 240B MKII Ingebouwde microfoon doet het niet??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• AYRA 240B MKII Ingebouwde microfoon doet het niet??

hallo,
    De sound modus werkt wel als ik er een externe bron op aansluit via de tulp plug maar de interne micro werkt niet(!):(
    ....moet deze geactiveerd worden in het menu mss?
    mvg
    gaetan

Ik lees in de handleiding (altijd handig om te lezen):
    "Increase the microphone sensitivity of the built-in microphone"
    ;)

Comment

hoi, thx, staat niet in mijn handleiding maar ok...hoe?

Comment

Originally posted by gaetan View Post
        hallo,
        De sound modus werkt wel als ik er een externe bron op aansluit via de tulp plug maar de interne micro werkt niet(!):(
        ....moet deze geactiveerd worden in het menu mss?
        mvg
        gaetan
        Als je met de hand tikt op het apparaat, werkt dat wel? Zo ja, dan zou het kunnen komen doordat de microfoon net wat te ongevoelig is voor het geluidssignaal wat hij opvangt.

Comment

nee tikken gaat niet ....de man in de informatievideo van bax doet dit ook en dat werkt bij hem, maar hier niet dus...volgens mij staat die gewoon niet aan...
          Last edited by gaetan; Wednesday-03-01-2018, 12:49.

Comment

Mogelijk is de aanvoerkabel van het microfoontje per abuis los geraakt. Via www.bax-shop.nl/retouren kun je je apparaat aanmelden voor retour zodat wij hem na ontvangst voor je kunnen nakijken/repareren of een nieuwe kunnen verstrekken.

Comment

Mijn ervaring is dat dat apparaat zowat op je subwoofer moet staan om geluid op te vangen via het microfoontje, maar wellicht verschilt het per device.

Peter

Comment

Working...
              X