Announcement

Collapse
No announcement yet.

Geluid van podium naar computer voor lichtsturing

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Geluid van podium naar computer voor lichtsturing

Hallo,

Ik moet binnen enkele weken de belichting voor enkele bands doen, ik werk via dvc 3 op de computer. Ik sta achteraan in de zaal en ben bang dat het geluid van het podium niet goed tot aan de laptop kan komen, voor de scenes die via bpm werken voor de stappen. Bestaat er iets dat je kan aansluiten op de laptop om het geluid van het goed te ontvangen?

Mvg jurgen

Originally posted by Jurgen d View Post
    Ik sta achteraan in de zaal en ben bang dat het geluid van het podium niet goed tot aan de laptop kan komen...
    Vanwaar deze angst? Een gebalanceerd kabel doet toch wonderen?

Comment

Gaat waarschijnlijk om de ingebouwde mic van de laptop.

Je kunt de volgende opties proberen:
      1. gevoelige USB-microfoon, maar vermoedelijk is je geluidsniveau dusdanig hoog dat Sunlite daar geen consistente beat uit kan halen, zeker bij een bandje wat speciale ritmes speelt.
      2. simpele audio interface gebruiken, zodat je een lijntje kunt trekken van de mixer in kwestie (recording output bijv.) naar je laptop voor een meer accurate uitlezing van het audiosignaal.

Comment

Dat is idd het probleem Rick het is de microfoon van de laptop. Het is met daslight dat ik werk. Kan je mij een simpele audio interface aanbevelen?

Grtn jurgen

Comment

Working...
        X