Announcement

Collapse
No announcement yet.

Controller voor compact par 7 tri

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Controller voor compact par 7 tri

Hoi,

Kent er iemand een controller met ingebouwde programmas voor de showtec compact par 7tri waar er ook een master dimmer op zit tijdens dat hij programmas afspeelt.

Grtjs jurgen

Ik ben hem nog niet tegengekomen, als je antwoord hebt laat het mij dan ook even weten. Ik kan zo'n controller ook wel gebruiken. Tot op heden heb ik altijd de programma's zelf moeten maken. Er zijn wel panelen waar de kanalen van deze par reeds gedefineerd zijn. En ook bepaalde patronen die je in je programma kunt gebruiken.

Comment

Je zal hiervoor geen controller vinden, als je geluk hebt en je kan via dmx de programma in de par kiezen dan wel, in combinatie met dimmer nee. Het zijn nl par afhankelijke programmas die niet aan te passen zijn,je zal ze ook nooit hetzelfde krijgen ivm verschillende klok tijden van de ingebouwde programmas,je zal dus altijd zelf moeten programmmeren wil je de dimmer ook kunnen gebruiken

Comment

Bedankt voor de reacties��
        Zou de showtec compact par 7tri werken op de adj rgbw4c ir als je zelf programmas maakt? En dan de master dimmer gebruikt om ze allemaal samen te kunnen dimmen. Het is nl voor in de verhuur. Ik sluit ze nu aan op een showtec sm 16/2 en maak programmatjes waarin ze minder fel schijnen omdat er geen master dimmer op zit.
        Maar voor mensen die aan de controller prutsen en er niets van kennen zitten ze plots zonder licht en mag je er naar toe om het op te lossen.

Comment

Dat kan als je de 4 of 8 kanaals modus gebruikt, dan heb je masterdimmer op kanaal 1 rgb op 2,3 en 4 in 4kanaals modus, zet je um op 8 kanaals dan heb je ook programmas en strobe op de schijven

Comment

Merci ampli,
            Ik heb nog een laatste vraag voor de zekerheid. Kan je de master dimmer gebruiken tijdens dat het ingestelde
            Programma loopt en dient het niet voor tijdens het programmeren?Ik wil gewoon dat de mensen die het huren het licht minder fel zetten met een fader. Zoals je een fader hebt op een sturing van conventionele parren.

Grtn jurgen

Comment

dat zal je ff moeten proberen, ik vermoed dat het bij de ingebouwde programmas niet werkt, bij de door je zelf in de controller geprogrammeerde scenes wel mits je bij het programmeren de masterdimmer uit laat of kan deaktiveren

Comment

Working...
              X