Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke moet ik kiezen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke moet ik kiezen?

Hallo allen,

Ik ben op zoek naar 1 of 2 leuke lampen voor op mijn kamer. Hij moet te besturen zijn via muziek. Omdat het een slaapkamer is kan ik de muziek niet knetterhard zetten, dus zoek ik er ook een met een aanpasbare gevoeligheid.

Ik heb geen rookmachine, dus ik zoek er een die ook op de/het grond/plafond mooie effecten geeft.

Nu heb ik de volgende al gevonden:
    • Ayra TDC LED Derby
    • Ayra TDC 33 LED
    • Showtec Techno Derby LED
    • Ayra TDC Hybrid Beam LED wash

Ik heb al:
    • Ayra TDC Sunrise LED (2x)
    • Showtec Scat Moon LED moonflower
    • Par 56 spot (Merkloos) - Met E27 lamp

Welke van die kan ik het best kiezen?

Mvg,

Stijn
    Last edited by stijnb1234; Saturday-10-03-2018, 20:55. Reason: Kleine update in lijst

Vrijwel alle Ayra lichteffecten kun je ook op een automatische modus zetten, waarbij je zelf de snelheid kunt instellen. Dan hoef je sowieso geen rekening te houden met het niveau van de muziek en speelt het apparaat zijn show af op de snelheid die jij wenst.

Persoonlijk zou ik iets nemen wat ook een beetje basisverlichting (soort spotlight) heeft, een TDC Hybrid Beam komt daar aardig bij in de buurt.

Comment

Update: Huidige apparatuur lijst geupdate

Comment

Originally posted by Rick View Post
        Vrijwel alle Ayra lichteffecten kun je ook op een automatische modus zetten, waarbij je zelf de snelheid kunt instellen. Dan hoef je sowieso geen rekening te houden met het niveau van de muziek en speelt het apparaat zijn show af op de snelheid die jij wenst.

Persoonlijk zou ik iets nemen wat ook een beetje basisverlichting (soort spotlight) heeft, een TDC Hybrid Beam komt daar aardig bij in de buurt.
        Oke. Reageert hij ook goed op niet al te hard geluid?

Comment

Working...
        X