Announcement

Collapse
No announcement yet.

Decoratieve verlichting bij kleine optredens zonder hazer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Decoratieve verlichting bij kleine optredens zonder hazer

Hallo,
    regelmatig doe ik het licht bij kleine optredens van zoals sing song writers. We werken met CLS Herculessen in de backline (hangen en op de vloer). Met name bij solisten en duo's vind ik het leuk om het podium wat aan te kleden. Bij voorbeeld met gedimde blinders op een statief. Er is geen budget voor Robe PATT's of Showtec Vintage. Heeft iemand nog leuke tips / ervaringen waarmee je met licht het podium kunt aankleden? Ik zit zelf nog te denken aan losse parren (gedimd)

Alvast bedankt! Ik ben benieuwd.

Groeten,
    Ton

Verticale RGB pixelbarretjes of sunstrips op een voetje of verticaal trussje.

Losse LED filamentpeertjes die je van boven laat bungelen op div. hoogtes met simpele dimchase er overheen of gewoon lekker statisch.

Comment

Bij een blues achtig gebeuren is een simpele staande lamp in een flinke dimstand erg sfeervol, en dan die staande lamp zelf accentueren vanaf de zijkant met een teruggedimde fresnell met een paars filtertje. Beetje blauw tegenlicht schrapend over het podium en een donkegroen strijklicht over een stukje van de achterwand. Natuurlijk ook een beetje frontlicht, maar dat is logisch.
      Last edited by john; Sunday-13-05-2018, 11:39.

Comment

Working...
      X