Announcement

Collapse
No announcement yet.

innox IVA bridge ophangsysteem

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• innox IVA bridge ophangsysteem

ik wil graag een innox iva bridge ophangen aan de muur zonder dat ik de statieven moet gebruiken.
    nu heb ik deze gevondenhttps://www.bax-shop.nl/speaker-beug...ugel-set-van-2 maar dan zoek ik eigelijk iets met langere 35 mm buizen om mijn lichtbrug aan op te hangen. bestaat dit of is dit een beetje makkelijk te maken?

Wat wil je er precies aan hangen en wat wil je er precies mee gaan doen? (Enkel voor opslag van je spullen of ook echt gebruik terwijl het daar aan ophangt?)

Misschien kunnen we een andere oplossing bedenken die handiger is. :)

En heb je die IVA Bridge al in bezit of niet?

Comment

ik wil het gaan gebruiken terwijl het daar hangt om ruimte te besparen (want een nogal kleine kamer).
      en ik heb de IVA bridge nu al bijna een jaar in bezit maar stoor me aan het feit dat is zo weinig ruimte over hou.

Comment

Voor prive gebruik kan je dit het beste laten maken door een metaalbedrijf. Waar woon je ergens

Comment

Ik zou een paar 35mm halfcouplers aan de hoofdbuizen bevestigen, die aan een dikke houten balk geschroefd zijn, die vervolgens weer aan je muur bevestigd wordt. Dan creëer je wat afstand tot de muur en kan je apparatuur vrij hangen.
          Verdeel je bijv. 4 couplers over de hele balk en zet je om de 10 cm een flinke schroef + plug in de muur, dan heb je een vrij stevige en goedkope oplossing.

Wel even afhankelijk van je muur (stenen/betonnen muur is prima), want is het een hol gipswandje dan gaat dit niet op.

Comment

@ Rick

Het kan vast aan mij liggen.

ik krijg hier de kriebels van. Als ik het zo lees is de technische en constructie kennis van de ts nogal behoorlijk aan de matige kant. Als je dan over halfcouplers op een houte balk schroeven en vervolgens aan de muur?
            Tja het is dat ik beter weet. Klinkt nogal alsof er iemand je pc gehackt heeft en onder jou naam van alles post.

Laten we het op deze manier gewoon eens even niet doen. Laten we de ts gewoon het advies geven om er iemand met verstand van de zaken naar te laten kijken.
            Wie weet gaan mijn kriebels dan ook weer weg.

Comment

Originally posted by ronennieshow View Post
              Het kan vast aan mij liggen.
              Het ligt niet aan jou...

Peter

Comment

Working...
              X