Announcement

Collapse
No announcement yet.

ADJ Pocket Pro vs Showtec Phantom 65

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ADJ Pocket Pro vs Showtec Phantom 65

Hoi Allen , Ik heb even jullie hulp nodig met kiezen . Sta voor de aanschaf van 2 movingheads. Na wat zoeken en filmpjes kijken kwam ik uit op de phantom 65 van showtec. De powercon spreekt me aan en ook de roterende gobos en prima geven net wat extras voor een prijs die naar mijn idee redelijk is . Net geen 420 euro. Momenteel heb ik 2 phantom 250 staan en die hebben altijd prima dienst gedaan bij mijn kleine drive in. Echter vind ik ze te lomp , zwaar en lonkt de overstap naar led . Echter toen ik wat zat te puzzelen met wat andere artikelen die ik ook wilde kopen kwam ik bij toeval de ADJ pocket Pro tegen. Weliswaar heeft deze geen roterende gobo’s en geen prisma maar de prijs daarentegen is naar mijn idee ongekend. Voor slechts 240 euro heb je al zon beestje en dat bied weer andere mogelijkheden.
    Wat zouden jullie doen ? Is showtec kwalitatief beter ? Gaat het verschil in de wattage van de led mij erg veel nadeel opleveren in zaaltjes van 100 tot 200 personen ? Heeft iemand ze ooit naast elkaar gezien of ervaring met beide ?

Ik verwacht dat een 25 watt led module nogal tegen gaat vallen als je nu met de phantom 250 werkt.

Zelf werken wij met de inno led beam van adj ( die zijn 80 watt led ) en dan is dat redelijk te vergelijken met een 250 spotje.
    Ook hebben wij de phantom 130 en dat is echt wel weer een stapje meer dan een 250 watt gas ontlading lampje.

Verder komen wij gewoon echt erg veel phantom 50 en phantom 65 movingheadjes tegen. Eigenlijk nooit echt bijzondere problemen ( als je kijkt naar dat wat ze kosten )

Dus wil je echt een vervanger voor je phantom 250 koppen zou ik toch minimaal naar een phantom 65 led gaan kijken.

Comment

Dank voor je raad . Ik heb de phantom 65 besteld dus ga ze lekker testen zodra ze binnen zijn.

Comment

Working...
      X