Hoi Allen , Ik heb even jullie hulp nodig met kiezen . Sta voor de aanschaf van 2 movingheads. Na wat zoeken en filmpjes kijken kwam ik uit op de phantom 65 van showtec. De powercon spreekt me aan en ook de roterende gobos en prima geven net wat extras voor een prijs die naar mijn idee redelijk is . Net geen 420 euro. Momenteel heb ik 2 phantom 250 staan en die hebben altijd prima dienst gedaan bij mijn kleine drive in. Echter vind ik ze te lomp , zwaar en lonkt de overstap naar led . Echter toen ik wat zat te puzzelen met wat andere artikelen die ik ook wilde kopen kwam ik bij toeval de ADJ pocket Pro tegen. Weliswaar heeft deze geen roterende gobo’s en geen prisma maar de prijs daarentegen is naar mijn idee ongekend. Voor slechts 240 euro heb je al zon beestje en dat bied weer andere mogelijkheden.
Wat zouden jullie doen ? Is showtec kwalitatief beter ? Gaat het verschil in de wattage van de led mij erg veel nadeel opleveren in zaaltjes van 100 tot 200 personen ? Heeft iemand ze ooit naast elkaar gezien of ervaring met beide ?
Wat zouden jullie doen ? Is showtec kwalitatief beter ? Gaat het verschil in de wattage van de led mij erg veel nadeel opleveren in zaaltjes van 100 tot 200 personen ? Heeft iemand ze ooit naast elkaar gezien of ervaring met beide ?
Comment