Announcement

Collapse
No announcement yet.

MyDMX 3.0 (ADJ) icm Ayra OSO 240b

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• MyDMX 3.0 (ADJ) icm Ayra OSO 240b

Hallo allemaal,

Ik kijk al een tijdje naar een softwarematige besturing van mijn verlichting. Nu heb ik gelezen dat MyDMX 3.0 gebruikt kan worden icm MIDI ondersteuning: geldt dit dan ook voor de lichtsturing van Ayra (MKII OSO 240b)? Of begrijp ik dat verkeerd?

Groeten,
    Patrick

Met een MIDI-device kun je banks, chases en blackout besturen op de OSO.

Peter

Comment

Houd er rekening mee dat een OSO 240B alleen MIDI data kan ontvangen om opdrachten uit te voeren, je kunt dus geen MIDI signalen uitsturen naar je software o.i.d. Dit maakt hem ongeschikt als hardwarecontroller voor je DMX software.

Theoretisch zou je een DMX-interface met DMX-input kunnen gebruiken en een OSO 240B kunnen gebruiken om je software daarmee aan te sturen. Of dat echter handig werkt is iets persoonlijks. ;)

Comment

Originally posted by Pet1998@hotmail.com View Post
        Hallo allemaal,

Ik kijk al een tijdje naar een softwarematige besturing van mijn verlichting. Nu heb ik gelezen dat MyDMX 3.0 gebruikt kan worden icm MIDI ondersteuning: geldt dit dan ook voor de lichtsturing van Ayra (MKII OSO 240b)? Of begrijp ik dat verkeerd?

Groeten,
        Patrick
        Ik zou gewoon een midiCON pakken werkt altijd en heb je de volledige controlle.
        https://www.bax-shop.nl/dmx-lichtstu...ller-emulation

Comment

Working...
        X