Announcement

Collapse
No announcement yet.

Strobo

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

misschien dat je krachtstroom moet hebben :D , alhoewel? red tie dat??

Comment

Heren, even een kleine rekensom

230 V x 128 A = 28750 watt per fase x 3 fases = 86250. Nu weet je gelijk waarom dat de max is.

En ja blind wordt je er behoorlijk van en ik vrees dat je ook spontaan epelepsie ervan krijg.

Comment

Een belachelijke krachtstroomaansluiting, moet die wel redden mogen we aannemen

Comment

Originally posted by Stereo Events
          Een belachelijke krachtstroomaansluiting, moet die wel redden mogen we aannemen
          Zie de rekensom, 128A.

Voor grote zalen zoals de Kuip of de HMH o.i.d. kan ik me dit soort strobo's wel voorstellen, een Atomic zal hier niet voldoen.

Comment

en hoeveel mag dat wel niet kosten ? :D

Comment

€ 8500,- ongeveer. Dus dat valt mee toch,

Comment

als je kijkt hoe klein onze drive-in is dan komt dat de komende 20 jaar nog niet binnen :D

Comment

Hm, dan moet je wel in een enorme zaal staan en 'm enorm hoog hangen, dan zou je 'm misschien kunnen gebruiken.
                  En hoeveel kost een nieuwe flitsbuis? €2000.-?

Comment

Originally posted by ooto-drive-in
                    als je kijkt hoe klein onze drive-in is dan komt dat de komende 20 jaar nog niet binnen :D
                    Of je vraagt veel te weinig, of (en) je hebt te weinig boekingen

Comment

Je moet ook kijken naar de tussentijdse uitbreiding...
                      Je kan niet zomaar met 4 parren, moonflower, rookdoosje en deze gigastrobe aan komen zetten :wink:

Comment

we zijn nog niet zo lang bezig en voor een klassenfeest vragen wie 25 euro maar we hadden pas geleden een 50 jarige bruiloft en daar kregen we iets van 80 euro voor

Comment

Heren, on topic blijven. Als je drive-in show prijzen wilt bespreken mag je hier een nieuw topic voor maken.

Comment

Hallo,

Ik vindt het een beetje zinloos om er een nieuw topic voor aan te maken dus plaats ik het hier maar. Ik heb ooit eens een stroboscoop besteld bij bax en heb die natuurlijk toen ook gekregen. Ik wil er nu nog eentje bijbestellen maar wil graag dezelfde als dat ik al heb. Ik heb deze besteld maar die ik kreeg ziet er zo uit. Op het typeplaatje van de stroboscoop die ik kreeg staat 30 watt maar op de site van bax staat 45 watt. De stroboscoop die ik kreeg heeft ronde knoppen zoals op de foto's maar op het plaatje op de site staan langwerpige knoppen en zo zijn er nog wel meer kleine verschillen.

misschien kan iemand van bax even kijken in een doos of dit klopt.
                            alvast bedankt,
                            maarten

Comment

de modellen van stroboscoop veranderen wel eens in de loop der jaren, heb een staan die er op trekt, 75watt en rechte hoeken, ik raad je eerder aan een van 1500 watt te kopen, daarbij nog een kast waar je de lichtsterkte mee regelt, uit een strobo van 30 watt komt immers niets uit, een optie is anders van die ronde strobes van jb of andre merken te kopen maar je mag natuurlijk dezelfde kopen. ik opteer voor een krachtigere

Comment

wij hebben een strobo van 50 watt en die geeft een aardig bult licht.. maar weet wel dat als die een keer crasht gaan we ook over naar een krachtigere verschil in prijs is zo minimaal als je ziet dat de goedkoopste al 100 euro is.....

Comment

Working...
                                X