Announcement

Collapse
No announcement yet.

Strobo

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik vindt anders dat er genoeg licht uitkomt voor de ene keer op een avond dat we hem aanzetten.

Comment

Waarom wil je dan nog een 2e? Het lijkt mij dat je meer hebt aan 1 grote aangezien hij maar vanaf 1 kant komt (bij een drive in show meestal zo) dan dat je er 2 naast elkaar zet....

Comment

Ik heb twee dmx barren met par 56 en daar wil ik per dmx balk een stroboscoop en een mushroom op zodat het een beetje symmetrisch(?) wordt.

Comment

Hallo,

Ik vindt het een beetje zinloos om er een nieuw topic voor aan te maken dus plaats ik het hier maar. Ik heb ooit eens een stroboscoop besteld bij bax en heb die natuurlijk toen ook gekregen. Ik wil er nu nog eentje bijbestellen maar wil graag dezelfde als dat ik al heb. Ik heb deze besteld maar die ik kreeg ziet er zo uit. Op het typeplaatje van de stroboscoop die ik kreeg staat 30 watt maar op de site van bax staat 45 watt. De stroboscoop die ik kreeg heeft ronde knoppen zoals op de foto's maar op het plaatje op de site staan langwerpige knoppen en zo zijn er nog wel meer kleine verschillen.

misschien kan iemand van bax even kijken in een doos of dit klopt.
          alvast bedankt,
          maarten
          Maarten, stuur even een e-mail naar ons info adres. Daar zal thaan of jeffrey deze vraag oppakken en zonodig even actie ondernemen. Die zijn chinese stroobjes die inderdaad weleens veranderen in de loop der jaren. Op het moment dat ze er een paar duizend kunnen kopen van een ander typetje die beter zijn of wellicht in de output wat krachtiger dan plakken ze daar gewoon Geni op.

Staat op de doos wel het juiste type nummer tov van de bestelde?

Comment

Ik heb net even de factuur erbij gepakt en daar staat op dat hij 200 watt is terwijl op het typeplaatje staat 30 watt. Maar mijn vraag is dat als ik hem zou bestellen dat hij er zo goed als hetzelfde uitziet als op de foto (met ongeveer dezelfde knoppen voor de beugel,enz...). Typenummer was nergens te bekenen en doos is alweer een jaartje bij het oud papier.

Met vriendelijke groet,
            Maarten

Comment

Beste Maarten,

Gelieve de opmerking bij de bestelling te zetten. Ik weet over welke jij het hebt en deze heb ik hier nog netjes in doos staan, dus geen probleem.

Mvg,

Nathanael

Comment

Ik vind het nogal een verschil tussen 30 en 200 watt.... of ligt dat aan mij?

Comment

ik was toen ik het bestelde (samen met mijn vader) al heel blij dat ik toen 4 par 36 zou krijgen want dat waren echt van die hele grote professionele discolampen ( :D ) en lette er niet op dat het 30 watt was inplaats van 200. nu ik zo na zit te denken vindt ik het een hele prestatie dat we in een jaar tijd al zoveel spullen hebben kunnen kopen :shock: .

Comment

wat is er nu eigenlijk uit gekomen?

Comment

We hebben nu 8 par 56 op dmx balken, 2 mushroom's en een dubbel derby verder nemen we twee stroboscopen mee (geni fl-045B). de effecten en strobo's zitten op een truss balk. voor het geluid hebben we een mx-4, een mcd 570, vx400, c2-800, 2x tsx-12 en 2 keer jb-pro 215 live met 2x 15'' eminence woofers en een eq215 dat is een twee keer 15 bands equalizer.

misschien zijn er nu mensen die zeggen: ''wat is dat nou weer voor troep'' maar wij zijn er tot nu toe best wel tevreden mee.

Comment

En inteligent licht, daar al eens naar gekeken/aan gedacht?

Comment

ff offtopic: dat is waarschijnlijk het volgende wat ik bestel bij bax.

Comment

Working...
                          X