Announcement

Collapse
No announcement yet.

DMX controler instellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik heb nog een vraag. bij onze oude dmx balken met gewone par 300 watt lamen hadden we aan het eind een DMX Terminator zitten. Is het zinvol deze over te zetten naar onze nieuwe balk met led verlichting om moet ik hier een andere DMX Terminator voor kopen die speciaal is voor led verlichting?

Comment

Die terminator kun je gewoon omzetten (meestal gebruikelijk bij hele lange kabels), bij korte verbindingen is dat niet echt nodig. Is ook gemakkelijk zelf te maken voor een paar centen: een connector en een weerstand (even goegelen).

Peter

Comment

Weet iemande hoe ik 2 ayra compar kit 2 gespiegeld kan laten werken. dus als je voor de lampen staat allebei de voorste lampen aan bijvoorbeeld.

Comment

In DMX mode kan dat niet (volgens de handleiding), dat kan alleen maar in Master/Slave, waarbij je de slave mode kunt kiezen (slave 1/slave 2).

Als je in DMX-mode tegengesteld wilt werken moet je beide fixtures een ander adres geven (1 vs 17) en dan programmeren wat je wilt (dus par 1 bij fixture 1 is par 4 bij fixture 2).

Peter

Comment

Of 1 van de 2 balkjes net andersom (achterstevoren) hangen/zetten. De lampen zijn wel draaibaar.

Comment

Houd er rekening mee dat de 2e balk in Slave2 modus moet staan en dit enkel in de geluidsgestuurde modus werkt (en ook niet altijd actief is, dus soms is het gespiegeld, soms synchroon).

Oplossing van René Sance en pboosten kan natuurlijk ook.

Comment

WWe hebben gisteravond voor het eerst met de nieuwe verlichting opgetreden. Nu liepen we tegen het probleem aan dat de controller vast liep. Er is dan niks meer mee te beginnen dan alleen helemaal uit te zetten en opnieuw op te starten. Waar ligt dit aan?

Comment

WWe hebben gisteravond voor het eerst met de nieuwe verlichting opgetreden. Nu liepen we tegen het probleem aan dat de controller vast liep. Er is dan niks meer mee te beginnen dan alleen helemaal uit te zetten en opnieuw op te starten. Waar ligt dit aan?

Comment

Waarom krijg ik van BAX geen antwoord op het onderstaande verhaal van het vastlopen van de dmx mixer???

Comment

Heb je het verhaal ook aan klantenservice gemeld? Dat is de plaats om klachten neer te leggen.

Comment

Klantenservices van Bax is waardeloos. Krijg amper een reactie van ze. Ze willen alleen maar verkopen denk ik en als er problemen zijn geven niet thuis. Zeer slechte zaak.

Comment

Working...
                        X