Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vraag over Kanjo 60 spot

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraag over Kanjo 60 spot

Hallo mensen .
    Ik heb pas 2 van die spotjes gekocht, leuke dingen met leuke effecten en goed vervoerbaar kwa grote.
    Nu heb ik 1 ding nog niet voor elkaar. Hij schijnt als hij wisselt in programma op mijn backdrop.
    Heeft iemand een idee hoe ik dat eruit krijg? Vind het niet heel erg professioneel er uit zien, maar kan niet zien waar ik hem in kan stellen op maximaal 180 graden.
    Ik werk overigens met quick dmx en een showtec dongle.
    Alvast bedankt

Dat komt doordat niet kan, enige oplossing zelf bewegingingen programeren met qdmx
    Het fijn van qdmx is dat je kan layere, dwz diverse lagen op elkaar leggen,
    Je kan bv knoppen maken met alleen beweging, knoppen met kleuren, knoppen met gobo, later in live kan je dan verschillende combinaties maken, LET OP als je dit doet dienen alle kanalen gedeaktiveerd zijn, behalve die je programeerd

Comment

Klopt dat je deze heads niet in kan stellen in de menu’s om enkel voorwaarts te schijnen. Dit zal enkel softwaregewijs gelimiteerd kunnen worden vrees ik.
      Wanneer ik de 4 stuks die ik heb in master slave modus gebruik, en dus geen limieten kan instellen , hang ik deze in een hoek van +-45° naar de dansvloer toe, hierdoor bevindt de spot zich 80% van de tijd ook effectief op de dansvloer.

Comment

Working...
      X