Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ayra OSO 192 Controller aansturen via Reason

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ayra OSO 192 Controller aansturen via Reason

Hoi,
    Al een tijdje ben ik bezig om de Ayra OSO 192 Controller die ik een tijdje geleden gekocht heb aan te sturen via Reason, van Propellerheads.
    Het lijkt me zo tof (en handig) om die controller in sync te laten lopen met de muziek.

Maar ik kom er dus niet uit. De handleiding geeft wel iets aan over banks, chases en de MIDI/ADD knop. Maar hoe ik fixtures aan kan sturen met een external MIDI instrument kanaal is mij een raadsel.

Ik geloof wel dat het apparaat signalen ontvangt via de MIDI in kabel. Ik heb de controller aangesloten op mijn Focusrite Saffire Pro 40 (zie screenshot [edit: deze kan ik niet uploaden . . . ] )

Volgende week zou ik het heel graag willen gebruiken. Kan iemand mij hiermee helpen? (het is vast heel eenvoudig, maar ik kom er gewoon niet uit

Alvast ontzettend veel dank!

Arnold

www.arnoldveeman.com

Als ik het goed heb kan je met midi alleen scenes aan/uit zetten en niet rechtstreek de fixtures
    Wil je meer synchroniseren dan dien je een software lichtprogramma te kopen
    Zelf gebruik ik quickdmx van showtec, deze software is gratis, kan je om te proberen ook downloaden, om dmx uit te sturen dien je echter de interface van quickdmx te kopen bv cable interface ca 119 euro
    Let op je kan met dit “instapmodel” alleen kanaal 1 tot 100 bedienen en max 10 fixtures

Comment

Working...
    X