Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rookmachine geeft maar heel wijnig rook na doorspoelen met demi water

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rookmachine geeft maar heel wijnig rook na doorspoelen met demi water

Ik heb laast een rookmachine gekocht (martin magnum 1600) en doorgespoelt voor gebruik maar nu geeft deze steeds minder rook.

Ook heeft de vorige eigenaar een schakelaar er opgemaakt omdat de remote kapot was. Weet iemand welke remote ik aan kan sluiten op de rookmachine.

Als je een rookmachine gaat doorspoelen dan komt dus alle troep waar deze door verstopt is gaan raken ook los.
    Het is dus heeel erg belangrijk dat deze dan dus ook daarna grondig en goed schoon gemaakt word ( gruwelijk goed spoelen ) om te voorkomen dat door alle los gekomen troep je machine alleen maar erger verstopt raakt.

Ik gok dat hier dus het geval is.

Persoonlijk reinigen wij ze door ze gewoon de pomp even los te halen van de regeling.
    hier zelf spanning op zetten ( dus zonder dat het element warm / heet hoeft te zijn ) toch aan kan
    en dan met reinigingsmiddel te werken.

Dat is de enige manier waarop het wel te doen is.

Comment

Rook machine deet helemaal niks meer tijdens het doorspoelen.
      Toen de pomp los gegaald en in de uitgaande kant geblazen. En weer aangezet en werkte toen weer prima.

Maar heb nu nog de vraag. Kun je een universele remote (afstandsbediening) er op aansluiten.
      En kan het zijn dat de pomp een terug spoel functie heeft?

Comment

Working...
      X