Announcement

Collapse
No announcement yet.

welk lichtbesturings paneel ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• welk lichtbesturings paneel ?

beste forum leden ,

ik had graag en besturing paneel willen kopen voor mijn movingheads / led pars .
    ik dacht voor het volgende te kopen : showtec 1024 of de showtec 1024 pro ----> iemand hier al advies over ?
    graag had ik ook willen weten of dit en beetje gemakkelijk te gebruiken is ?
    kan je hier ook rook/ sneewmachine op aansluiten ?

Heb je ook wel eens nagedacht over een software oplossingen met een usb-dmx dongle is gemakkelijker in gebruik.

Comment

Originally posted by music&lights View Post
      Heb je ook wel eens nagedacht over een software oplossingen met een usb-dmx dongle is gemakkelijker in gebruik.

hey ik heb freestyler en ik vind het overschakelen naar en aders beweging zo traag bv he hebt iets in en song waar je strobo moet gebruiken en dan naar iets heel traag van movingheads gaan dat duurt veel te lang vind ik . daarmee dat ik en ander systeem nodig heb

Comment

Ik gebruik voor de kleiner opstellingen 8 LED RGB pars en 4 movingheads al een paar jaar lang MyDMX 2.0 en ik er heel tevreden over. Ik gebruik het zowel met een touchscreen laptop maar ook wel met een elation midicon midicontrollers.

Voor de wat groter shows heb ik een iemand mee voor het licht en gebruik ik al jaren een SGM Pilot 3000.

Comment

Working...
        X