Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ned. handleiding Pilot 2000

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ned. handleiding Pilot 2000

Goede middag,

Wie heeft de ned. handleiding van de SGM Pilot 2000 sturing?

Bij voorbaat dank!

Max, ga even naar de pagina van onze leverancier www.wytec.nl en dan naar products -> light -> SGM -> lightcontrols. Vervolgens staat er onderaan de pagina een link naar een zip file voor nederlandse handleidingen.

succes met proggen. Kan je hem niet vinden stuur dan even een e-mail.

Comment

Originally posted by jochanan
      Max, ga even naar de pagina van onze leverancier www.wytec.nl en dan naar products -> light -> SGM -> lightcontrols. Vervolgens staat er onderaan de pagina een link naar een zip file voor nederlandse handleidingen.

succes met proggen. Kan je hem niet vinden stuur dan even een e-mail.
      Joh, bedankt! Heb al meerdere malen op de website van Wytec gekeken, maar zo te zien dus elke keer over die link heengekeken :oops:

Nogmaals, onwijs bedankt!

Ps. krijg jij hem met Winzip wel uitgepakt? Ik krijg steeds een error.

Comment

Jep, mij is het al gelukt.

Comment

Hallo,

Die site ligt er uit dus kan iemand mij de nederlandse handleiding van de Pilot 2000 sturen per email?

Comment

Ik heb de handleiding niet, maar wellicht zou je eens kunnen mailen naar de heren van Wytec. ;) Het zou zomaar kunnen dat die zip nog ergens tussen hun bestanden zweeft.

[edit] Nu ik even in de shop kijk, kun je de handleiding ook gewoon hier vinden. Ik ging er vanuit dat je hier al had gezocht, maar blijkbaar niet.

Comment

Originally posted by Rick View Post
              Ik heb de handleiding niet, maar wellicht zou je eens kunnen mailen naar de heren van Wytec. ;) Het zou zomaar kunnen dat die zip nog ergens tussen hun bestanden zweeft.

[edit] Nu ik even in de shop kijk, kun je de handleiding ook gewoon hier vinden. Ik ging er vanuit dat je hier al had gezocht, maar blijkbaar niet.
              Dit is de Engelse handleiding, heeft iemand de Nederlandse voor me?

Alvast bedankt!

Comment

pilot 2000

Hallo,kan iemand mij soms helpen met de nl handleiding van de pilot 2000 a.u.b.Ik heb ondertussen al een paar avonden het internet afgeraasd maar die is blijkbaar niet te vinden.Daarom probeer ik het even langs deze weg.mijn mail adres is koen.d1@telenet.be .hopelijk tot hoors.groeten koen

Comment

Na 3 minuten speurwerk heb ik een Nederlandse handleiding gevonden op het internet. Deze heb ik op de FTP server van Bax-shop gezet en is hier te downloaden.
                  Zal hem ook even toevoegen in de shop.

Comment

Working...
                  X