Announcement

Collapse
No announcement yet.

hazer, fazer of toch maar rookmachine met fan ervoor.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hazer, fazer of toch maar rookmachine met fan ervoor.

Ik heb af en toe mensen die zeuren om de rook die uit een rookmachine komt tijdens het draaien, en ik gebruik geen troep maar jem rookvloeistof. Nu zag ik dat je een goedkope antari z300 hebt die een hazer imiteert, mijn vraag is of dit wat is. want ik wil eigenlijk toch meer naar een hazer maar vindt de hazers te duur, is de antari wat voor het geld of kan ik beter een fan voor mn rookmachine neerzetten, maar dan klagen ze denk ik nog steeds omdat de mensen nog steeds rook zien.

Dus antari, toch maar zo;n dure hazer of ven???
    2
    antari fazer
    100.00%
    2
    dure hazer
    0.00%
    0
    ventilator
    0.00%
    0

Beste Mikey,

Kijk eens naar de fazer 310, werkt echt heel erg goed en legt een mooie mist aan. Gebruik deze wel in combinatie met goede jem rookvloeistof.

Een aantal klanten van mij, voornamelijk verhuur bedrijven gebruiken ze ook en naar alle tevredenheid. Het is alleen jammer dat er voor de 310 nog geen standaard flightcase te krijgen is.

Comment

Ik heb zelf meerdere Z300 Fazers gehad. De Z300 fader is in feite een doodgewone Z800 rookmachine van Antari, met een fan ervoor. Hierdoor krijg je wel het effect dat de rook er niet in pluimen uitkomt, en het voordeel is dat je constant kunt "spuiten" MAAR het is dus niet te vergelijken met een echte Hazer. Een hazer produceerd nevel die nauwelijks te zien is, en dat is niet het geval bij de Z300 :wink:

Comment

Working...
      X