Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dura-truss 2x1,5 meter +windups, do or don't?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dura-truss 2x1,5 meter +windups, do or don't?

Als ik naar het aantal gebruikers van dit forum kijk dan zie ik dat er 359 JONGENS lid zijn en maar 24 MEISJES???

Hoe kan dit? Is deze verhouding representatief voor de gehele dj scene?
    1
    Do!
    100.00%
    1
    Don't!
    0.00%
    0

Re: Jongens vs Meisjes

Nou ik denk het wel ik ken wel een paar meisjes die draaien maar ja dat zijn dan meestal meisjes die op dana willen lijken en draaien dan ook bijna alleen maar dana :-)

Comment

waarom er meer jongens dan meisjes draaien week ook nie. Denk dat het gewoon meer in jongens zit en in enkele meisjes. en die enkele meisjes willen dan niet op dana lijken. sommige wel, maar daar zit het draaien dan denk ik niet echt in.

Ach, is net als er bijv. meer hardstyle draaien dan RnB of zo, lijkt me.

xx melis

Comment

Erg jammer is het dat er maar weinig vrouwen draaien alhoewel ik de laatste jaren wel een flinke verbetering zie. Helaas is het idd zo dat er veel van die Dana wannabees uit de grond worden gestampt. Beter zou het zijn als er wat meer vrouwen uit zouden komen voor hun eigen stijl housemuziek. In dat geval zou je het dus wat meer in de grooves en techno/electro kant moeten zoeken. We wachten af ... :)

Comment

Ik ken ook geen enkele vrouw/meisje die draait. Ja, met haar ass, maar niet behind the wheels of steel.

Volgens mij is het ook meer een jongensding, hoewel het niks hoort uit te maken. Als het maar goed klinkt. :D

Comment

Ja ok maar laten we het wel relativeren he? Je kent misschien een paar DJ's en dat zijn toevallig mannen. Aangezien er minder vrouwen draaien wordt de kans dat je vrouwelijke DJ's persoonlijk kent natuurlijk ook automatisch kleiner. Ik zou zeggen dames zet hem op :)

Comment

nu je het zecht ik ken er maar een en dan van tv Marlies van idols :)

Comment

Dat heeft o.a. te maken met interesses denk ik. Dames zijn niet zo into techniek. En erg materialistisch zijn ze over het algemeen ook niet, behalve als het om kleding etc gaat ;). Hoeveel vrouwelijke computernerds ken je bijvoorbeeld? Ben ook nog nooit vrouwelijke mixers tegengekomen.

Een tweede. Een dj begint toch vaak in de drive in hoek. Dan komt er weer wat anders om de hoek kijken: het verslepen van die berg zooi. Daar moet je ook maar lol in hebben. En alleen die klussen afwerken? Alleen naar huis daarna, etc.....Kan me voorstellen dat ook pappie en mammie daar niet op zitten te wachten

Comment

vrouwen die draaien draaien naar mijn mening eigenlijk beter omdat ze zich moeten/willen bewijzen tegenover de mannelijke dj's

Comment

ow ja nog vergeten: je moet goed om kunnen gaan met vervelende (=lees dronken) mensen.....

Comment

Het ligt denk ik niet aan het genre, ik ken in de alternatieve sfeer best goeie vrouwelijke DJ's Bv Anna Conda (Legendz) Erzsebet B. (Oraison Funèbre, Castle Party) en Ms.Poly-Ester (o.a. Machinenfest) en geloof me die dames kicken ass.

Maar als je dan de Dutch Underground Charts gaat bekijken is er van de 25 DJ's maar ééntje van de vrouwelijke kunne... Ik weet het niet, dames dansen liever als dat ze draaien denk ik. Plus dat als het werkelijk serieus gaat worden, men toch weer in een mannenwereld beland...

Comment

het maakt mij uberhaupt niet uit wie of wat er draait als ik ga stappen maakt het mij absoluut niet uit wat voor geslacht er achter de draaitafel staat als er maar goede muziek gedraait wordt.
                        tja dat er niet zoveel vrouwen in dit wereldje rond lopen kun je gewoon nix aan doen je vind het leuk of niet

Comment

ik ken alleen dana en ik geloof dat Marlies van Idols ook wel is draaide (ik denk dat ze er nu wel mee is gestopt :wink:)

Comment

k kan alleen korsakof & dana...verder ook nie.
                            k denk dat t komt doordat vrouwen niet zo veel van techniek weten over het algemeen :)

Comment

jesselyn met het nr omnia is ook een vrouw (en nog lekker ook)
                              en ook nog eens nederlands

Comment

Working...
                              X