Hoi ik ben sindskort in het bezit van een budget laser van het merk SIK met 12 kanalen. deze heb ik btw gekregen van iemand ( dus niet zeggen van je had beter door kunnen sparen voor een duurdere. maar nu wil ik ik graag weten of er een leuke controller is voor deze laser omdat ik het erg irritant vind om het met een 8 kanaals scancontroller aan te sturen. is er een andere controller met minstens 12 kanalen die deze laser aan kan sturen zowel te programmeren is en ook beetje live. en die ook mn andere scanners mee kan werken.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
laser aansturen via dmx
Collapse
X
-
Originally posted by mikey_mikeok bedankt.. zijn jullie dezve week geopend zodat ik ff langs kan komen, en tevens wilde ik weten, hebben jullie de atzek robo scanner op voorraad en ook de fazer van antari. moet aanstaande zat draaien en wil het voor die tijd hebben als dat mogelijk is.
Comment
-
Klopt bellen gaat wat sneller, ik zit namelijk wel bijna constant bij de telefoon en niet constant op dit forum.
Sturingen en robo`s zijn uit voorraad leverbaar. De fazer weet ik niet zeker, maar binnen 1 dag in huis. Bel me morgen even mobiel 06-49404611, dan kijk ik het even na of haal hem bij de leverancier even op.
Comment
Comment