Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ayra Ero 706

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ayra Ero 706

Hoi

Ik heb 2x de Ayra ero 706 binnengehad, maar heb nog een paar vraagjes: Als het hem op showmode zet, dan zou hij als het goed is zijn show automatische show moeten afspelen, maar hij stopt er na een paar seconde mee en gaat hij dus uit. Dat diet hij bij allebei. Ook heb ik hem op sound aangezet, maar ook daar reageert hij niet op. Doe ik iets fout? En zials ik het in het boekje lees moet er ook een ledje gaan oplichten, maar die brand ook niet. Zowel bij het geluid als Master, alleen het geke ledje aan de linkerkant die brand. Kan ik dit zekf verhelpen? Of wat moet ik instellen?

En de andere vraag is. Bij 1 blijft de kop hangen als hij naar beneden wijst met de lampen naar mij toegericht zeg maar, als hij dan naar beneden draait blijft hij hangen en gaat hij ook niet meer terug en dan moet ik hem een habdhe helpen. Is dit normaal? Want bij de andere doetie dat niet. Ik hoop snel een andwoord te krijgen zodat ik hem evt retour kan sturen

Gr Ewout

Outlook voor iOS downloaden

Hi Ewout,

- Bij vrijwel alle Ayra producten is een geavanceerde master-slave modus aanwezig. Als jouw apparaat op SLAVE ingesteld staat, zal deze ALTIJD wachten op signaal van ofwel een ander toestel, ofwel DMX. (Signaal vanuit externe bron dus.)
    Dit resulteert er in dat je toestel dus ook niet meer luistert naar automatische of geluidsgestuurde showmodi, want jij hebt gekozen voor slave-modus. Vaak merk je dit wanneer je toch 1 van die modi kiest, dan neemt hij dit een paar seconden aan en springt daarna weer op blackout, wachtende op signaal van externe bron.
    Controleer dus altijd of deze modus op MASTER staat.

- Het probleem wat je omschrijft kan ik niet helemaal voor me zien op basis van je omschrijving. Heb je het idee dat er iets niet goed is aan de constructie van het apparaat dan staat het je altijd vrij om deze terug te sturen voor een nieuwe.

Comment

Working...
    X