Announcement

Collapse
No announcement yet.

JB system snow machine S-100 incl. SWC-1 controller

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

je zou toch eerst voor pioneer spelers gaan sparen? :P

Comment

dusss .... :P

Comment

Originally posted by Citybeatz
        Als je ze hebt aangeschaft verwachten we wel een uitgebreiden review he!

Max kun jij deze misschien al geven?
        Een uitgebreide review lijkt me niet nodig?

Ik gebruik zelf twee analoge machines (zoals de link) en een DMX versie: Antari S100 II. De laatste machine is qua output zowat gelijk aan de analoge versies, maar is een pak versie vanwege de DMX functie (duh).

De reden waarom wij ze hebben aangeschaft is eigenlijk heel simpel: Wij verhuren ze 1x per maand aan een discotheek die dan een Apres ski thema doet.

Qua output vind ik ze wat tegenvallen. Een meter of 5 is toch wel het maximum. Waneer de sneeuw op de grond komt, en op de zelfde plek blijft liggen word het inderdaad een natte kleffe boel.

Al met al is het wel een leuk effect!

Comment

Heren, let er even op dat er wel zinnige post worden geplaats. Post met van je zou toch dit of enkel "dus" voegen niks toe. Doe dit aub op MSN.
          We hebben hier enkel iets aan post die werkelijk iets toevoegen aan het forum en dus informatie oplevert voor een ander.

Wat betreft de sneeuwmachine is leuk, maar de output is matig, roest snel en het geeft een hoop rommel. In tegenstelling tot een normale rookmachine moet je inderdaad een litertje of 5-10 nemen voor een leuke show (2stuks).

We zien een boost zo half december, en verder heel het jaar verkoop je ze niet meer. Na de kerst worden ze niet schoongemaakt en dan binnen de korste keren kapot/verstopt. Dus van belang om ze goed te onderhouden.

Comment

Working...
          X