Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welk DMX sturing om parren aan te sturen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welk DMX sturing om parren aan te sturen

ik wil overstappen op dmx maar ik weet niet welk dmx-paneel ik moet nemen. ik wil 2 t-4's met par 56 aansturen en 2 twee aztek dj robo MKII http://www.bax-shop.nl/index.php?a=p...=15&product=32 . welk paneel is daar goed voor als ik misschien nog wil uitbreiden. ik dacht aan deze http://www.bax-shop.nl/index.php?a=p...64&product=260 . of zijn daar andere meningen over.

voor de scans is de sm1612 zeker een aanrader!! ook voor de parsets is deze zeer makkelijk te gebruiken!

wat is je bedoeling, 2 apparte controllers (1 voor par, 1 voor scans) of allebei op 1 controller?

Comment

Wat is het budget, anders is het misschien handig om een combi tafel te nemen: klik

Mocht je 2 controllers willen nemen kies dan voor de
      SM1612,
      en dan een Botek controllertje
      Bouw je netjes in een 19" case en je bent voor ongeveer 500 euro klaar.

Wil je echt maar 1 tafel (om te beginnen) kies dan maar voor de SM1612, handig aansturen zal het niet! Zeker niet als je en scans en parren wilt gaan aansturen.

Comment

waarom niet handig?? ik doe niet anders ;-) je moet gewoon logisch na blijven denken

Comment

Voor intilligent licht ga je toch ook geen partafel gebruiken? Ja het kan wel...
          Zo werkt het ook met dit, het kan of het handig is. 9/10 zullen zeggen van niet, toevallig ben jij die 1e dan die het wel lekker vind ;)

Voor persoonlijke smaak: kom keer langs in de showroom en ervaar wat JIJ het makkelijkste vind

Oog op de toekomst, combitafel of 2 sturingen.

Hoe stuur jij dan op 1 tafel het volgende aan: 8 parren en 2 scans ben wel benieuwd.

Comment

alles in chases zetten en scenes laten lopen, ik heb trouwens 2x sm 1612 ;-) eentje voor intelligent licht (scanes, colors etc) 2de voor dingen als parsets, led tubes en strobos

Comment

ik heb de sm1612 voor de scanners en de botex voor de parren dit werkt goed en bovendien ook nog eens makkelijk!! 8)

Comment

Dit is al in een eerder topic naar voren gekomen, het gaat voornamelijk om de toepassing waarvoor de controllers worden gebruikt. Conventioneel licht kan het beste gestuurd worden door een tafel met veel kanaalfaders. Domweg omdat je op dat moment heel makkelijk live kan ingrijpen en handmatig stappen na elkaar kan klaarzetten.

Wanneer je alles van te voren wilt programmeren en met 1 druk op de knop de boel wilt kunnen selecteren en laten lopen is een intelligentlichttafeltje als de SM 1612 prima. Lekker compact en relatief goedkoop.

Wil je beide voordelen en ook weinig geld uitgeven kijk dan eens naar deze Botex DM 16 dj mingel

Comment

mijn budget is ongeveer 250 E en ik kan niet naar de shop komen omdat dat heel ver rijden is

Comment

Working...
                  X