Announcement

Collapse
No announcement yet.

Martin 2532

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Martin 2532

Deze controller is gemaakt om samen te werken met LJ van Martin.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Weet iemand waarom hi uit de handel is gehaald?

Zit er aan te denken om er 1 aan te schaffen. Maar kom met de foto's niet helemaal uit de voeten wat hij nu allemaal kan en wat alle voordelen/nadelen zijn.

Ik heb er geen ervaring mee, maar de reden dat deze uit de handel is gehaald zal waarschijnlijk dezelfde zijn waarom Martin Fingers uit de handel is gehaald. Vroeger konden enkel deze sturingen met Lightjockey overweg. Aangezien lightjockey universeel is geworden en je er nu elke dmx sturing aan kan hangen liep de verkoop aanzienlijk terug (naar zeggen van de importeur). Vandaar dat ze ermee stoppen of al zijn gestopt.

Comment

Gisteren contact gehad met de importeur.

De reden van het stop zetten is als volgt

Dit programma heeft een functie 2532. Hiermee kun je allerlei chases en standen met een druk op de knop activeren.

UIt mijn hoofd zijn er 18 pagina's met ieder 24 knoppen.

De 2532 zorgt ervoor dat je deze functie's via een 19" apparaat kan activeren. Maar het wordt heel onoverzichtgelijk aan gezien je de knoppen geen naam kan geven en je er dus een lijst naast moet hebben met de beschrijving van alle knoppen en op welke pagina de functie staat.

Als je het via de computer doet kun je wel de knoppen namen geven. En nu iedereen voor weinig geld een touchscreen kan kopen is de vraag zo hard terug gelopen dat men heeft besloten te stoppen met het model.

In mijn ogen een wijze keuze.

Comment

Zeer begrijpelijk verhaal, maar goed ook dat door deze ontwikkelingen fabrikanten bij de les moeten blijven en moeten blijven door ontwikkelingen.

Comment

Working...
        X