Announcement
Collapse
No announcement yet.
Martin Ef1i probleem
Collapse
X
-
Originally posted by JustiXoke dan uitzonderingen daargelaten maar kon ze dan wel een beetje draaien???
Comment
-
"Silvio Aquila"...
Mijn echte naam is Arend... dus ik keek naar een italiaanse vertaling op freetranslation.com voor me naam. Bleek dat 'aquila' de italiaanse vertaling was... maar ja DJ Aquila vond ik... niet echt stoer. Toch maar even een italiaanse, stoere voornaam erbij zoeken dus toen was "Silvio Aquila" geboren.
Enne betreft vrouwelijk DJ's... tja tis sexy!!!
Comment
-
Oke ik vertel het ook maar; Mijn echte naam is Martijn, maar als DJ Martijn kun je volgens mijn beter bij het COC gaan draaien dus dat moest anders. Enkele lolbroeken noemden me nog een tijdje DJ Pancake, tot ik dat een keer op een flier had laten zetten. Toen hoorde ik ze er niet meer over. (hehehe) Dan maar verder denken, Van Martijn werd het Martino(bekt niet lekker) dan alleen Tino (te commercieel) en uiteindelijk werd het dan T'Nox (Spreek je uit als "Tienoks".) Nu alleen nog beslissen of we de "DJ" er voor laten staan...
Comment
-
Mijn dj naam is DJ MicroWave
Hoe ik daar aan kom weet ik niet, vind het gewoon leuk klinken.
Letterlijk vertaald is het microgolfoven (magnetron), dus das wel geinig. Bovendien slaat Wave op geluidsgolf, dus das ook mooi meegenomen.
En sinds gistern kan ik er bijvertellen dat ik een magnetron heb doen ontploffen, dus de naam past wel bij me
Comment
-
Mijn alter ego is DJ Kay Wilder.
Hij ontstaan door mijn achternaam wat door elkaar te husselen. Ik wilde namelijk wel een naam hebben die op mezelf slaat.
Nou na een tijdje werd Wildervank (dat is mijn achternaam, lees ook: wilder-van-k eens op z'n engels) Kay van Wilder, en uiteindelijk heb het tussenvoegsel weggelaten omdat ik het zonder mooier vind. :wink: Dus tada daar isie dan: Kay Wilder! 8)
Comment
Comment