Announcement

Collapse
No announcement yet.

Martin Ef1i probleem

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Mijn naam is Alex Nikoulin. Dus op een gegeven moment gingen vrienden van mij, mij Lex noemen. ( Alex bleek veel te ingewikkeld voor hun haha). En later werd t Lexuz. Dj Lexuz duz. :D

Comment

.
      Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-12-08-2020, 21:48.

Comment

eerst was het Dj-Banana, maar omdat ik serieuser ben geworden met draaien heb ik mijn naam veranderd in DJ Tagliente "taglieënte".
        Heel makkelijk ik heb erge scherpe reacties op iedereen en wordt daarom scherp genoemd gewoon scherp en heb het in mijn moedertaal veranderd italiaans Tagliente kwam eruit dus daarom dj Tagliente

Comment

Martin Ef1i probleem

Ik heb een storend probleem bij mijn martin Ef1i
          Als ik hem aanzet wil het wel eens voorkomen dat de gobo's niet gelijk lopen zodat ik een stukje van de vorige of volgende zie of zelfs de helft van de volgende. Dit is vreselijk storend, is hier iets aan te doen?
          Volgens mij is het motertje dan niet goed ingesteld.
          'K heb ook vele malen andere standen ed geprobeerd maar hij blijft het houden.
          Ook heeft hij wel is last van haperen. Als hij dan draait dan hapert het wel eens. Moeilijk uit te leggen. Ik zal mijn zo snel mogelijk editen en dan met een filmpje erin van het haperen.

Comment

Filmpje zal een stuk helpen inderdaad. Hoe oud is de flower nu, het neigt naar de afstelling van het gobowiel.

Comment

Hij is al bijna 2 jaar oud volgens mij. Hij heeft er wel vaker last van. Ik dacht eerst aan een vocht probleem of te lang stilstaan. Filmpje komt er aan.

edit:
              Zoals gezegd hier het filmpje het is met m'n mobiel opgenomen dus niet echt duidelijk maar ik heb er ook 2 foto's bij. Het is allemaal niet zo duidelijk maar het is maar om een indruk te geven. ps: de site is van mijn drive-in kon ze even nergens anders plaatsen :P

Comment

Gobowiel staat verkeerd afgesteld, waarschijnlijk na transport het probleem ontstaan?

Comment

Originally posted by jochanan
                  Gobowiel staat verkeerd afgesteld, waarschijnlijk na transport het probleem ontstaan?
                  Ja dat zou best kunnen :shock: Hij is 2 keer meegeweest naar een klein feestje maar wel in een vochtige ruimte en lang aanstaan. Tijdens dat feest deed hij ook al zo. Ik loste het probleem altijd tijdelijk op door hem uit-aan uit/aan te zetten net zolang tot hij perfect op 1 gobo stond. Achteraf gezien is dit ook geen goede handeling geweest. Er zit volgens mij geen garantie meer op want 'k heb hem gekocht bij xxx (namen noemen zal wel niet mogen :P) een erkend en professioneel bedrijf maar hij heeft bij hun alleen in de showroom gehangen en kon hem meenemen voor een zacht prijsje met een gratis truss ophangbeugel erbij. Hoe zou ik het wiel af kunnen stellen? Moet dit gebeuren door een erkend bedrijf of zou ik het zelf ook kunnen?

Comment

Ga niet zelf lopen prutsen en stuur hem op naar een officiele dealer van Martin. Zij kunnen hem repareren of laten repareren. Wij zijn ook een officiele dealer,dus je mag hem ook onze kant opsturen.

Comment

Working...
                    X