Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat voor rookmachine?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

daar heb je wel gelijk in. Maar een dmx interface hoef je niet te vervangen nadat de rookdoos kapot is.

Comment

Ik meng me even terug in deze discussie. Heb afgelopen week een klant gehad die professionele BHV trainingen geeft aan brandweerkorpsen, maar ook de grootzakelijk markt. Hij had altijd Martin en zweert nu toch echt bij Antari. Dit komt aangezien hij nogal wat storingen en problemen heeft gehad met zijn Magnum 2000. Dit is weer zo een typisch geval, het gaat vooral om de ervaring die je hebt, de eisen die je stelt en het budget wat beschikbaar is.

Beide merken hebben zowel voor als nadelen. Weeg deze tegen elkaar af en maak dan je keuze. We hebben ze niet voor niks beide in onze shop staan.

Waar we het alwel eerder over gehad hebben, gebruik goede JEM vloeistof en maak je rookdoos regelmatig schoon. Ook dat is ter behoud van je rookdoosje.

Comment

nou, schoonmaken met die mooie cleanervloeistof gaat hier niet meer gebeuren.. nee echt niet

Comment

In jouw situatie begrijp ik dat vincent, maar toch werkt het echt wel goed mits er verder nog niks kapot of verstopt zit. Maar als je vanaf dag 1 je rookmachine goed onderhoud is er niks aan de hand en moet je de cleanervloeistof zien als grote beurt ipv dagelijks onderhoud :D

Comment

hohoho(nee ik ben niet de kerstman:P)
            er was helemaal niks kapot of verstopt!
            ik heb de vloeistof er doorheen gespoten om dat het me wel eens handig leek om dat ding te onderhouden.. er zat dus helemaal niks verstopt
            bij beide machines niet!
            maarja nu kan ik ze beiden weggooien!:S

Comment

schijnbaar toch iets fout gedaan. Voor zover ik weet werkt dat spul best goed.

Comment

wat zou er fout kunnen gaan?

Comment

te weinig vloeistof gebruikt?

Comment

nee.. volgens de handleiding heb ik genoeg vloeistof gebruikt!

Comment

nog even een nagekomen bericht. ik las toevallig nog de reacties op de vraag welke rookmachine en dan moet ik even kwijt dat grote zaken als flashlight inderdaad bij grote projecten grote machines hebben (bv martin) maar dat ze ook gewoon atari en showtec in het magazijn hebben voor de kleinere klusjes. ik heb net twee showtec rookdozen van hun overgenomen en daar doen ze echt niet lacherig over

Comment

tuurlijk doen ze niet lacherig als ze geld kunnen verdienen. Maar het lijkt me niet dat forumgebruikers als degene die de vraag stelde meerdere verschillende rookmachine's in de verhuur gaan nemen.

Weet je zeker dat Flashlight showtec rookmachine's verhuurt, ben het nog nooit tegen gekomen in hun lijst

Comment

ze verhuren ze misschien niet maar gebruiken ze wel zelf (en wat betrefd dat geld verdienen aan die showtec rookdozen, nee dat was niet meer dan het betalen van een onkostenvergoeding)

Comment

Originally posted by vuurtoren
                            ze verhuren ze misschien niet maar gebruiken ze wel zelf (en wat betrefd dat geld verdienen aan die showtec rookdozen, nee dat was niet meer dan het betalen van een onkostenvergoeding)
                            Mooi geef mij de contactpersoon dan even, zo te zien hebben we Sinterklaas gevonden ;)

Ik kan me moeilijk voorstellen dat ze spullen hebben en alleen voor zichzelf gebruiken en niet voor de verhuur. Maar als dat werkelijk zo is, wil ik ook wel een paar van die dingen huren tegen onkostenvergoeding. Zou ik de naam mogen hebben?

Comment

Ik zou me kunnen voorstellen dat ze deze machines inzetten wanneer de kostprijs van een productie omlaag moet. Op zo een moment verdien je wanneer je goedkopere apparatuur inzet. Hier zullen ze niet mee te koop lopen en ook niet in de verhuur doen aangezien dit enkel problemen oplevert. Zolang ze er zelf mee omgaan kunnen ze tijdig iets anders inzetten.

Met die onkostenvergoeding zal je waarschijnlijk de kostprijs bedoelen waar flashligt ze voor heeft gekocht. Heb jij een super deal en zij. Want hun hebben kiet gespeeld. De prijs waarvoor ze die rookdoos hebben gekocht hebben ze deze nu ook weer voor verkocht. En jij hebt een mooie rookmachine voor weinig geld.

hohoho(nee ik ben niet de kerstman:P)
                              er was helemaal niks kapot of verstopt!
                              ik heb de vloeistof er doorheen gespoten om dat het me wel eens handig leek om dat ding te onderhouden.. er zat dus helemaal niks verstopt
                              bij beide machines niet!
                              maarja nu kan ik ze beiden weggooien!:S
                              Akkoord, ik vrees dat de heater vervangen moet worden ivm verbrande olie. Net nog zo een gevalletje gehad namelijk. Wanneer je ze beide naar me opstuur (even zelf betalen, krijg je het bedrag van me terug) zal ik ze voor je laten na kijken (gratis). Dan kunnen we gelijk constateren wat er fout is gegaan. Doe er wel even een briefje bij. Mocht je nog vragen hebben even via de e-mail.

Comment

ik weet wel zeker dat de heater vervangen moet worden!
                                na ik denk dat het maar een nieuwe word!

Comment

Working...
                                X