Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat voor rookmachine?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

helaas.. ik wou net mijn bestelling plaatsen, maar nu heb ik weer niet genoeg geld :? omdat de kortingsactie over is

Comment

toch stond er duidelijk bij dat de actie alleen deze maand was. Maar ze hebben nu weer een andere actie namelijk dat j egeen verzendkosten betaald.

Comment

nee.. er stond geen datum bij tot wanneer de actie zou aflopen!

Comment

Volgens mij stond dat wel in de mailing. Maar misschien vergis ik me. Ik was ervan uit gegaan dat de actie een maand ofzo zou duren.

Maarja er is geen enkele actie die altijd blijft. Ik bedoel een aanbieding bij de c1000 duurt ook maar een week ;)
          Dat is het risico als je blijft wachten.

Dus even doorsparen of wachten op een nieuwe aanbieding.

Comment

De actie van de aanbiedingen loopt tot 15-05-2007 en de 10% kortingsactie liep al twee maanden wat eigenlijk al te lang was. Maar vincent mail me even, hier komen we wel uit.

Comment

We hebben het afgehandeld!

De antari z1200 staat hier binnekort te roken!

Waarom ben ik voor de antari z1200 gegaan?
              Door meningen/ervaringen van andere, ook dit forum hielp daarbij..
              Martin zal dan kwaliteittief beter zijn, maar daar betaal je dan ook flink voor!
              Antari rookmachines zijn naar mijn weten zeer goede machines, die qua kwaliteit toch wel boven de meeste andere merken rookmachines uitkomen.
              Waarom dan de z1200?
              hier had ik genoeg geld voor.
              1200 watt is voor mij voorlopig wel genoeg en er zit een dmx input in

Comment

Working...
              X