Announcement

Collapse
No announcement yet.

Verhuur licht/projectie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Verhuur licht/projectie

hallo
    (misschien leuk onderwerp)
    wat verhuren jullie precies ? (ik hoor veel mensen praten over verhuur)

ik zou bijvoorbeeld voor een opening van een bedrijf het logo van dit bedrijf willen laten projecteren en rond vliegen door het pand

groete

Dj E

Dus een soort van laser?

Comment

Of een goboprojector met moving mirror..

Comment

bij de E-plaza in goes hebben ze ook zoon ding
        je maakt er een gobo bij of via pc??
        en dan projecteerd het deze op de grond en beweegd door de winkel
        ik zou eigenlijk eens moeten kijke bij hun

maar goed ik hoop op meer reacties
        groete

Dj E

Comment

Bij de Eplaza is het een goboprojetor in de vorm van een scanner. Je moet dus gobo's laten maken en dat kost minimaal 25,00 excl. bezorgen per gobo! Tevens vind ik de lichtopbrengst echt minimaal.

Wat je ook kunt doen is een uitgebreide laser te gebruiken. Met beetje luxe ding kun je met software tekst / afbeeldingen instellen en laten projecteren. Een laser is natuurlijk geen scanner! Dus het bereik hiervan is minder. Tevens heeft een laser een hoop regels en richtlijnen!

Comment

of je koopt een scan/head laser:P

Comment

Srry jongens het is om een keer te huuren maar weet niet wie zoiets verhuurt en niet om kopen
              Groete

Comment

Wat betreft die lichtopbrengst licht natuurlijk niet aan de gobo, maar aan de lamp en ambience waar het gebruikt wordt. Dus laten we hier niet over oordelen.

Ik vind het opzich wel een leuk topic aangezien ik voor een beurs op 13 en 14 juni twee goboprojectors/mh`s nodig heb. Een beetje movinghead heeft de mogelijk om er zelf gobo`s in te steken.

Wat ik wel weet is dat je met € 25,- nog geeneens het ontwerp heb. Kijk eens hier en hier.

Verder heb ik wel een Belgisch bedrijf gevonden voor verhuur van goboprojectors.

Comment

hey ja is kijke hoe duur zoiets kost voor 1 a 2 dagen te huren en eventueel een gobo laten maken (hoeft toch maar 1 keer en kan je meermaals gebruiken

bedankt voor de sites

groete
                  Evert

Comment

Laat me even wat weten wat je gaat doen en hoeveel het kost, ik ben erg benieuwd aangezien ik het binnenkort ook nodig heb.

Comment

Working...
                    X