Announcement

Collapse
No announcement yet.

info licht effecten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• info licht effecten

hallo
    ik ben aan het kijke voor een licht effect ik zit te kijken naar de volgende producten:
    JB Patriot
    of
    JB system Penguin
    of
    JB system Tomahawk
    heeft iemand hier een filpje van??
    en eventueel meer info over het effect?

hebben jullie deze als demo ook hangen bij Bax??

groet
    Dj E

Waarom kijk je niet voor 2 martin t-rexjes die zijn werkelijk super veel mooie licht opbrengst het kost wat meer maar dan heb je ook wat!

Of ga dmx en koop een paar leuke Aztec dj robo,s.

Het doet even pijn in je portomonee maar dan heb je wel mooier spul dan dat je nu laat zien. 8)

Comment

Als ik jou was zou ik niet die penguin nemen!
      de andere 2 effecten hebben 100 watt lampjes erin zitten, de penguin maar 50, dit is echt weinig.. zelfs 100 watt is niet heel erg veel!

Zoals partysound ook zei kan je beter voor een stel dmx lampjes gaan!
      ik weet niet of je al een sturing hebt..
      DMX gestuurde lampen hebben meer opties en kan je sturen hoe jij het wilt.
      als je 2 scanners met elkaar verbind doormiddel van een Xlr/dmx kabel, krijg je mooie effecten. de scanners zullen een muziekgestuurd programma aflopen

Als je voor scans gaat, maar niet al te veel wil uitgeven (kwaliteit kan minder zijn)
      kan je het beste de welbekende aztec Dj robo's nemen
      Is je budget iets groter, dan is de Winner een goede optie

Comment

ik heb hier misschien ook nog wel wat voor je staan!

Comment

Wij hebben even uit me hoofd gezegd alle 3 de effecten op voorraad staan. dus je kan ze een keer komen bekijken.

Comment

Verder is DMX echt aan te raden aangezien je later hier op uit kan breiden zonder dat je 1,2,3 een andere sturing hoeft te kopen. Verder hebben we nog een hoop andere lichteffecten hangen, dus kom snel een keertje een kijkje nemen.

Comment

Working...
            X