Announcement

Collapse
No announcement yet.

PAR 56 Besturing

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• PAR 56 Besturing

Ik heb 2 parren aan me statief hangen en ik wil besturing.Ik wil niet veel uitgeven dus ik neem analoge besturing.Wat moet ik hier voor kopen?Welke kabels en wat is een goede lichtsturing?

Mvg Sandro

keuze genoeg:

klik

HEt ligt er een beetje aan wat je wilt bereiken. Moeten ze knipperen of juist aan blijven. Wil je het kunnen aanpassen of 1 keer instellen en de rest van de avond laten doorgaan.

Als je echt goedkoop wilt gaan

Comment

Sandro, je kan ook eens kijken naar deze dmx switchpack of dimmerpack. Deze zijn niet duur, maar hebben toch 16 ingebouwde programma`s en zijn muziekgestuurd. Daarnaast kan je later nog meer dimmerpacks met elkaar verbinden via een DMX kabel en om deze vervolgens met een eenvoudige 24 kanaals lichtsturing aan te kunnen sturen.

Uiteraard kan je ook gaan voor de opties van Jasper alleen ben je dan nu iets goedkoper uit, maar hier heb je later niet veel meer aan.

Comment

PAR 56 Besturing

Als ik, deze http://www.bax-shop.nl/index.php?a=p...65&product=256 neem.Kan ik daarmee me parren aan en uit zetten en er een looplicht van maken?Zoja welke kabels moet ik er nog bij kopen?Ik heb kabels voor 2 Parren nodig.

Mvg

Sandro

Comment

ja dat kan.

Er staat helaas niet bij wat de aansluiting is. Wellicht weet Jochanan dit.

Comment

PAR 56 Besturing

En wat kun je nou doen met zo iets http://www.bax-shop.nl/index.php?a=p...65&product=252 ??

Comment

Re: PAR 56 Besturing

Dit is een switchpanel om analoge lichteffecten aan en uit te zetten. Gaat via een 230 v aansluiting, dus je steekt hier dus bijv. de stekker van je mushroom of derby in. Daarna kan je hem met de switches aan en uit zetten.

Comment

Originally posted by Sandro
                Als ik, deze http://www.bax-shop.nl/index.php?a=p...65&product=256 neem.Kan ik daarmee me parren aan en uit zetten en er een looplicht van maken?Zoja welke kabels moet ik er nog bij kopen?Ik heb kabels voor 2 Parren nodig.

Mvg

Sandro
                dit is mogelijk, maar je moet dan even je 230 stekkers van je parren knippen en computer stekkers er aan monteren. Dus verre van ideaal.

Comment

Par 56 besturing

Dus ik neem deze http://www.bax-shop.nl/index.php?a=p...=&product=1554 dan kan ik een programma kiezen en dan doet die dat? Ík kom nog weleens in de shop kijken.

Mvg

Sandro

Comment

Re: Par 56 besturing

Als je ze wil dimmen heb je een dimmerpack nodig. Deze speelt ook programma's af.

Comment

PAR 56 Besturing

Dus ik doe de stekkers van m'n 2 Parren hier in dan doe ik de stekker van deze dimmerpack in het stopcontact, zet een programma op en klaar is het... 8)

Comment

Daar komt het in principe op neer ja :)

Comment

Ja zo simpel is het sandro. Daarbij kan je later meerdere van die dimmerpacks aan elkaar koppelen met xlr-xlr kabel om vervolgens van een afstand met een externe lichtsturing alles te kunnen bedienen.

p.s. wil je je links op deze manier doen. Dit leest iets makkelijker.

Comment

PAR 56 Besturing

Ik kom er vanmiddag om!! :lol: . Alleen nog wel even kijken welke dimmerpack het gaat worden.

mvg

Sandro

Comment

Working...
                            X