Announcement

Collapse
No announcement yet.

Licht besturing.. zonder dmx Lichten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Licht besturing.. zonder dmx Lichten

Hallo

Ik heb een Jb - System Tango ik wil echter deze wel met een soort mengpanneel besturen ik heb nog wat andere lichten zoals een mini strobo wat heb ik nodig als ik deze wil besturen ( de lichten zijn niet dmx )

Alvast Bedankt

Groeten Patrick...

als ze niet dmx gestuurd zijn, zou ik eens gaan kijken naar dit soort schakelpanelen

er zijn ook grotere.

Je moet absoluut opletten dat je een strobo en andere lichteffecten die niet dmx zijn niet kunt dimmen! Parren uiteraard wel.

Comment

Oke dankje ik zag die lamp die ik heb ook hangen bij de bax winkel die man daar bestuurde hem wel hoe kan dit dan ??

Comment

ik heb eventueel nog een schakelpaneel hier voor je liggen
        het gaat om deze;

Comment

Originally posted by Patrick_15
          Oke dankje ik zag die lamp die ik heb ook hangen bij de bax winkel die man daar bestuurde hem wel hoe kan dit dan ??
          ik denk niet dat hij meer kon dan aan en uit zetten.

Dit kun je met een schakelpaneel.

Er zitten voedingen in de effecten, en deze kun j eniet zomaar dimmen

Comment

Lichteffecten kun je ook van afstand besturen met een DMX paneel en dit kan je doen doormiddel van een switchpack.

Comment

dat is inderdaad ook een goede modelijkheid

Comment

Oke Oke dus als je een switchpack hebt, kun je daarna dus een lichttafel kopen en dan is het dmx zeg maar...

Comment

Een soort van .. je kan ze dan in een programma laten werken door aan en uit te zetten via je dmx paneel..

Comment

Een DMX switchpack is ervoor gemaakt om lichteffecten alleen maar aan en uit te zetten. Zodra je de fader van de lichtsturing over de 50% zet gaat het lichteffect aan en andersom gaat deze weer uit.

Bij ons in de winkel is alle DMX gestuurd. We zetten alles aan doormiddel van switchpacks en dimmerpacks (voor lampen die kunnen dimmen). Ook onze scanners worden van stroom voorzien van een switchpack en vervolgens aangestuurd door een scancontroller. Dus we gebruiken zowel dmx om de effecten aan en uit te zetten, maar ook nog een andere DMX lijn om ze echt aan te sturen.

Comment

Bedankt voor de info hier kan ik zeker meer mee echt super info Top !

Comment

Nu ben ik natuurlijk wel benieuwd wat je keuze gaat worden. DMX of Analoog?

Comment

Working...
                        X