Announcement

Collapse
No announcement yet.

Magnum 1200 en 1800 rookmachines

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Magnum 1200 en 1800 rookmachines

Martin heeft enige tijd geleden zijn nieuwste rookdoosjes gepresenteerd. De handleidingen zijn ondertussen hier te downloaden.

Voor de liefhebbers wat meer informatie over de nieuwe design rookmachines van Magnum.

foto:

BEn benieuwd of de 2000 nog een nieuw jasje gaat krijgen. Die van ons gaat er over 1/2 jaar weer uit, dus is wel leuk om een nieuw uiterlijk te nemen.

Comment

Het kon uiteraard niet uitblijven of de kleinste welp uit de magnum serie ,namelijk de Martin Magnum 800 was ook aan opfris beurt toe.

Binnen afzienbare tijd zal Martin komen met de Magnum 650. Een 600 watt fogger met een opwarmtijd van ongeveer zeven minuten. Met zon 160 kubieke meter per minuut toch een leuk apparaat te noemen. Wanneer ze niet zijn gaan bezuinigen op elektronica kan dit weleens een hardloper worden voor diegene die iets beters/kwalitatievers willen dan een Antari F-80 :D

Comment

nu nog de pro 2000 die van ons wordt binnenkort vervangen hij is dan 2 jaar oud en ben wel benieuwd of die ook een mooier jasje krijgt

Comment

Het is een kwestie van tijd neem ik aan. Eerst even overstock uitverkopen voordat de volgende wordt geintroduceerd. Overigens is mij laten vertellen dat het geen opvolger is van de 800, maar van de Magnum 550. Zie tevens het nieuws wat ik over de Martin producten heb geschreven.

Comment

Working...
          X