Announcement

Collapse
No announcement yet.

Besturing

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Besturing

Ik krijg voor mijn verjaardag een dim/switchpack nou wil ik van het geld dat ik voor me verjaardag krijg een DMX lichtsturing kopen.
    Ik wil er zowel parren als andere lichteffecten ( showtec shark, mushroom ) mee aan kunnen sturen, ik weet dat je mushroom niet echt aan kunt sturen maar hij kan wel meelopen in je programma.Ik wil niet meer dan 130,00 uitgeven.Weten jullie een geschikte lichtsturing?En kabels welke in nodig heb?

€130 is een beetje krap, maar hier toch een paar producten

Sturing
    Sturing
    Sturing (zonder programma's)

Dimmerpacks voor PAR-verlichting
    Switchpacks voor effecten (zonder ingebakken DMX)

Naast de benodigde 230Volt bekabeling heb je voor alle dimmerpacks / switchpacks / effecten ook nog een DMX kabel nodig, bijvoorbeeld:

deze (tip), of deze (standaard mic kabel)

Comment

Deze is gezien jou apparatuur het meeste geschikt.. ik gebruik hem zelf voor mijn parren en dit werkt perfect.. en hij kost geen drol :lol:

Links aub verbergen voor de netheid op het forum.

Comment

geen drol? toch nog 100 euro hoor.. voor jou is dat weinig, maar voor een beginner/iemand die niet een heel groot budget heeft toch nog redelijk wat..
        Ik zou inderdaad die partysound aanwijst voor je parren gebruiken, en dan daarnaast voor je analoge lampen een dj Switch
        ik heb eventueel nog 1 voor je liggen die ik niet meer gebruik, heeft 6 schucko outputs (klik) Voor 25 euro mag je die meenemen

Comment

Sandro, misschien slim om je ouders te vragen om een gecombineerd dim/switch pack. Hiermee kan je per kanaal in stellen of deze moet switchen of dimmen.

Zie hier de Elation DP-DMX20L Dimmer/Switchpack

Comment

@ Jochanan, deze heb ik zaterdag ook gekocht :lol: .Als ik op jullie links klik kom ik alleen maar op de site :roll: dsu veel kan ik niet echt zien.
            @ Vincent, ik kan die wel gebruiken, ik kan hem wel pas na mijn verjaardag bestellen ( dan heb ik weer geld :lol: ), maar ik moet nog even kijken of ik dan nog wel een DMX lichtsturing kan kopen, maar als je even je mail wilt geven of je msn dan kun je het nog van me horen 8)

Comment

mail kan je ook in mijn profiel vinden..

Comment

Okee,, bedankt 8)

Comment

Originally posted by Vincent
                  geen drol? toch nog 100 euro hoor.. voor jou is dat weinig, maar voor een beginner/iemand die niet een heel groot budget heeft toch nog redelijk wat..
                  Ik zou inderdaad die partysound aanwijst voor je parren gebruiken, en dan daarnaast voor je analoge lampen een dj Switch
                  ik heb eventueel nog 1 voor je liggen die ik niet meer gebruik, heeft 6 schucko outputs (klik) Voor 25 euro mag je die meenemen
                  Vergeleken met de rest is deze een koopje... Er zitten leuke programma,s in en doet gewoon zijn werk , hij is ook niet moeilijk in gebruik , het is gewoon een handig ding voor een redelijke prijs.

Comment

Working...
                  X