Announcement

Collapse
No announcement yet.

wat voor huurprijs lichtinstallatie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wat voor huurprijs lichtinstallatie

Hallo, ik heb graag wat info. Wat is (volgens jullie) een mooi prijsje voor de verhuur van mijn lichtinstallatie (dagprijs).
    Ik ben zelf al een tijdje aan het denken over wat zo iets moet kosten in de verhuur, en kom er maar niet uit. Het zou mooi zijn om een idee te krijgen van wat hier nu onder een nette en niet te hoge huurprijs wordt verstaan.
    Ik praat over het volgende materiaal (niet spectaculair, maar wel goed):
    24x par 56 met 300W spot of wide flood
    4x multipar met 575W lampen
    1x dimmerrack 24x 1Kw
    1x dimmerrack 6x 1Kw
    scenesetter 12/24 of laptop met daarop geinstalleerd TLC 2006 en Willows donggle
    Flinke keuze in kleurenfilters en eventueel barndoors voor 15 parren.

Het gaat dus niet over scans en dergelijke, maar puur conventioneel.

Ik weet niet wat ik hiervoor moet rekenen en of hier eventueel vuistregeltjes voor zijn.Laat eens weten wat jullie hier van denken.

Ik heb geen idee van de nieuwprijs en huidige waarde. Gewoon vrij standaard verhuurprijzen:

Parcans á €3.50 per stuks, 4 stuks á €10.00, lamp filters gewoon gratis meeleveren. Barndoors tegen kleine meerprijs
    Multipar á €5.00 per stuk, 4 stuks á €15.00
    Dimmerpack á €15.00
    Scenesetter €15.00 á €17.50
    Laptop met lichtsturing €50.00 (laptop verhuren? let op beveiliging)

Comment

Kijk, daar heb ik wat aan.
      Bedankt!

Comment

In de tijd dat wij nog verhuurden waren dit ongeveer onze prijzen.

24x par 56 met 300W spot of wide flood (per t-bar van vier €20.00)
        4x multipar met 575W lampen (per t-bar van vier €40.00
        1x dimmerrack 24x 1Kw (met patchkast €75.00)
        1x dimmerrack 6x 1Kw (€20.00)
        scenesetter 12/24 of laptop met daarop geinstalleerd TLC 2006 en Willows donggle (Laptops hebben wij nooit verhuurd en is ook geen aanrader, scenesetter €15.00)
        Flinke keuze in kleurenfilters en eventueel barndoors voor 15 parren. (Gratis meeleveren)

Prijzen zijn dan wel excl. BTW en excl. borg.

Oersoonlijk zou ik liever bij losse verhuur DMX t4 barren verhuren. Is vaak een stuk makkelijker te bedienen voor de klant. Tenzij je het aan grotere bedrijven verhuurt die het willen combineren met hun eigen dimmerstacks.

Comment

Hallo Jochanan.
          Ik hang het licht zelf in, en de klant bedient het (indien nodig).

Comment

Aha, dan lijkt me het geen probleem. Vergeet dan niet je eigen uren te rekenen. Het voordeel aan losse verhuur is dat je er geen omkijken naar hebt. Moet je zelf ook nog installeren en afstellen gaat er een hoop tijd verloren die je niet kan afdekken met de kale huurprijs. €30.- per uur is dan een redelijk tarief.

Comment

Bedankt voor je info.

Comment

En wat is de uiteindelijke aanbieding geworden en is de klant akkoord gegaan?

Comment

Ik heb de prijzen van Citybeats gebriukt, en de klant is accoord gegaan. Het zijn volgens mij heel nette prijzen.

Comment

Oke heel mooi dat de klant akkoor is gegaan. We zien de foto`s wel in het daarvoor bedoelde topic :D

Comment

Working...
                    X