Announcement

Collapse
No announcement yet.

controller pack par 56

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• controller pack par 56

Kunnen julllie mij misschien helpen??
    ik heb 4 par 56 spots alleen ik wil ze laten knipperen en ik wil dat je verschillende soorten knipper standen kan kiezen ik wil eigenlijk niet te duur uitkomen... en ik hoef mijne nie tuit te breiden ik houd het bij deze 4 par lampen dus geen dmx waarschijnlijk...
    beetje veel eisen maar ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen
    alsvast bedankt in ieder geval;)
    gr Folkert

Beste Folliej/Folkert,

Pas eerst alsjeblieft je avatar aan. Deze is veel te groot en zorgt er voor dat je tekst (en ook de onze) onoverzichtelijk wordt.

Nu terug naar je vraag.
    Ik heb zelf eerst ook geen DMX gebruikt om de parren aan te sturen, en legde altijd 4x 230 volt naar de parren vanuit mijn controller.

Nu ik wat meer ervaring met het drive-in gebeuren heb ben ik zelf overgestapt op DMX, en dit bevalt mij tot nu toe zéér goed.
    Uiteraard blijft het je eigen keuze, leg je liever vier dikke kabels naar je parren toe of één stroomkabel en één XLR-kabeltje, aan jou de keus.
    Misschien ben je dan wel iets duurder uit, maar ik kan je verzekeren dat dit véél makkelijker (en tevens ook NETTER) werkt dan dat je je parren analoog aan gaat sturen.

Waar ga je de parren voor gebruiken?
    Drive-in, horeca?

Comment

ik heb al een mooi looplicht gezien op www.skytronic.com en dan product nummer 154.080 alleen dat is maar 1 ding ik zou graag wat meer keus hebben.. hebben jullie enkele links?? (sorry voor mijn avater)

Comment

Aansluiting lampen via schroefklemblok
        Ik raad het niet aan, tenzij je hem in een rack gaat gebruiken.

Bovendien kan Bax deze (voor zover ik weet) niet leveren.

Comment

okej maar hoe heb jij het dan gemaakt met je 4 spots en zou je me een link kunnen geven waar ik een 4 kanaals looplicht verkopen en verkopen ze die niet op bax-shop.nl?:S

Comment

Ik heb deze (Danwel van een ander merk, maar idee + apparaat is vrijwel hetzelfde), waar dan de male stekker van de DMX-kabel in de sturing gaat en de female stekker in een DMX T4

Zoals vaker wordt gezegd; "Kost 'n paar centen, maar dan heb je ook wat."

Looplichten worden gewoon door bax-shop verkocht hoor, is een kwestie van goed zoeken. ;)

Comment

zoho jij heb wel een goede.. en duure:P
              ik zal zoeken;)

Comment

Tja, als je denkt dat je aan een goedkope hobby bent begonnen kan je het wel vergeten... ;)

Comment

ja daar ben ik zo langzamerhand ook achtergekomen ja:P haha

Comment

hier heb ik nou ook een vraag over..
                    stel je hebt 8 losse par 56 spots zonder T-Bars, en 2 scanners
                    zou je die dan via 1 dmx controller pack kunnen aansturen, of heb je dan 2 verschillende pack's nodig, en heb je ook T-Bars nodig?
                    alvast bedankt!

Comment

Het is mogelijk om zowel je parren als je scans via bijv. een scancontroller aan te sturen, waar je bijvoorbeeld kanaal 1 t/m 6 reserveert voor je scans, en 7 t/m 10 bijvoorbeeld om je parren mee aan te sturen.
                      Omdat dit wel allemaal DMX-gebeuren is zal je dan wel voor je 8 parren twee DMX T4's of twee dimpacks aan moeten schaffen.

Comment

dan heb ik nog een vraag hoe zwaar is eigenlijk één par 56?

Comment

Zet 'm even op de weegschaal ;)

Comment

dan heb ik nu nóg een vraag:P(jaha het houd maar niet op):P
                            welk lichtstatief moet ik nemen als ik gewoon 4 par 56 lampen short er op aan wil sluiten?

Comment

huh wil je nou 4 par 56 lampen op een lichtstatief aansluiten? :roll:
                              of bedoel je op een T4, met daaronder een lichtstatief?

Comment

Working...
                              X