Announcement

Collapse
No announcement yet.

controller pack par 56

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

nee zo`n lichtstatief als me plaatje(sorry dat hij zo groot is maar ik kon geen kleinere vinden).
    maar daar wil ik dus mijn 4 par 56 short lampen op zetten maar ik weet niet welke ik moet nemen.. welke de beste is prijscatogorie rond de 50 euro..

Comment

Ik zou voor een wind up statief gaan, deze zijn wel duurder maar gaat een stuk makkelijker omhoog :wink: , als je er eentje goed vind dan zet je een link in dit forum en kunnen andere mensen je advies geven of deze goed is of niet.

P.S. Bezuinig niet op je statief!! Als je er een paar dure lichteffecten aan hebt hangen en hij valt naar beneden of iets anders dan zijn je mooie lichteffecten niet meer als nieuw!!Neem er een met een safety pin ( Dankje Rick )

Comment

Safety pin ;)

Comment

moet ik eentje met een een safety pin nemen?

Comment

Móet niet, is wel aan te raden.

Comment

okej
              je bedoeld deze dus

maar ik ben opzoek naar een lichtstatief maar ik weet niet welke ik moet kopen. hij moet minimaal 3 meter hoog kunnen en ongeveer rond de 50 euro zijn en inclusief T-bar. ik dacht zelf aan deze,
              Innox IVA 01 LS Kit koop je bij Bax Music met 30 dagen bedenktijd. Voor 23:00 besteld = morgen in huis! We Support Your Stage

Comment

Maak ik ook gebruik van, leuk lichtstatiefje. Als het alleen maar is om je Parren aan te hangen is het aan te raden, maar als je er net als mij een 13kg lichteffect aanhang niet, hij gaat al snel scheef staan :oops:

Comment

2 Folleij. Wil je links netjes verbergen onder een geselecteerd stukje tekst. Zo blijf alles netjes overzichtelijk.

Wat jij zoekt is een simpele chaser zonder dim mogelijkheid. Deze heb je al vanaf 34,95 zie de Botex SC-4. Deze chaser hang je in bijvoorbeeld een JB systems LS-07. Op dit statiefje zit direct een t-bar waar je de parren aan kan hangen. Een par 56 zit ongeveer op 2 kilo. Ligt er een beetje aan of je een persglas of raylight lamp erin heb zitten.

Comment

De lichtmixer die Rick gebruikt is zeker aan te raden. Gister avond een feest gehad waarvoor we parren bij moesten huren. Meteen met lichtsturing was een LM400 exact dezelfde maar dan in een blauw ouder jasje. Werkt geweldig goed, alleen jammer dat de faders wat stroef zijn maar dat is bij elke lichtmixer die ik in mijn handen gehad heb. Zaten toen ook Par56 shorts op die ik dan liet draaien op een speed programma (10x:lol:) Als je het simpel wilt houden kun je inderdaad beter voor een losse chaser gaan.

Comment

Working...
                    X