Announcement

Collapse
No announcement yet.

DMX licht aansturing

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Het nadeel is inderdaad dat er weer gebruik wordt gemaakt van dipswitches. Ik denk voornamelijk om een stuk kosten te besparen om zo het balkje aantrekkelijk in prijs te houden.

Ik ben erg benieuwd of het een beetje gaat lopen, de meningen zijn goed verdeeld merk ik.

Comment

Die ledjes en displays zijn niet hinderlijk hoor. Zeker niet als je de ledjes en displays richting podium houd. Niemand die het dan ziet.

Comment

2 john, klopt als een bus, maar dan zit je weer tegen de stekkers en stopcontacten aan te kijken :D

Maar nu weer ontopic. Heeft de topic starter al een duidelijker beeld en wellicht al een keuze kunnen maken?

Comment

Originally posted by jochanan
          2 john, klopt als een bus, maar dan zit je weer tegen de stekkers en stopcontacten aan te kijken :D

Maar nu weer ontopic. Heeft de topic starter al een duidelijker beeld en wellicht al een keuze kunnen maken?
          ik heb via de mail Contact gehad met Nathanel (spijt me als ik het verkeerd spel) en ik neem denk ik :

- Botex dj mingle
          - t4 botex
          - elation dimmer/switch pack

Comment

Originally posted by free energy

ik heb via de mail Contact gehad met Nathanel
            Is dat iemand van het mannelijk of vrouwelijk geslacht :roll: :oops: :wink:

Comment

Je mag die jongen gewoon Nathanael noemen hoor. :wink:

Comment

Goede keuze voor een starter. Je kan nog lekker wat uibreiden en de dj mingle is een simpele tafel waarmee je zowel wat intelligent en conventioneel licht kan aansturen.

Comment

Goede keuze voor een starter. Je kan nog lekker wat uibreiden en de dj mingle is een simpele tafel waarmee je zowel wat intelligent en conventioneel licht kan aansturen.
                  ja maar als ik scanners wil kopen over een jaartje of zo dan kan ik maar tot 6 kanaals das beetje weinig he:(

Comment

8 kanaals toch?

ik maak gebruik van de JB Scanmaster 1612 voor de scanners
                    en daarnaast heb ik de dmx 400 voor de parretjes
                    Het werkt allemaal prima zo! aansluiten en klaar (eventueel nog chases maken voor de scans)
                    het kost dan totaal wel zo'n 150 euro meer dan de dj mingle maar dan heb je wel wat (naar mijn mening)
                    Op de Scanmaster kan je 16 scans/effecten mee sturen
                    en op de dmx 400 kan je 4 parren aansturen (ook 8/12 als je dezelfde adressering gebruikt! het maakt je show alleen niet erg gevarieerd bij grotere aantallen!).

bij de dj mingle zie ik dat je maar 30 programma's zelf kan maken.. dit is niet erg veel

Comment

Met de Botex DJ mingle kan je 8 parren en 8 switch effecten aansluiten. Je kan er eventueel wel een scanner of een dmx stroboscoop aanhangen, maar is niet echt makkelijk werken. Alle kanalen hebben ook dezelfde fade time :shock:

Comment

Met de Botex DJ mingle kan je 8 parren en 8 switch effecten aansluiten. Je kan er eventueel wel een scanner of een dmx stroboscoop aanhangen, maar is niet echt makkelijk werken. Alle kanalen hebben ook dezelfde fade time :shock:
                        oke ik denk dat ik mijn nu botex dc4 annoloog ga verkopen en dan koop ik de dj mingele + t4 dmx + dimmer/switch pack

nu die T4 ik heb 4 annolooge parren kan ik zeker niet op de pro verzie aansluiten he ?

Comment

Waarom zou je je parren niet erop aankunnen sluiten?

Je doelt zeker op die Elation DMX bar, die werkt alleen met een powercon ingang voor 230V voorziening NAAR de balk. Je kunt hier gewoon je parren met een shuko stekker aansluiten. DMX werkt ook gewoon zoals het hoort ;)

Comment

Working...
                          X