Announcement

Collapse
No announcement yet.

par set redelijk ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• par set redelijk ?

Hallo

deze dus

Is dit een goede set, of is het 3x gebruiken lamp kapot ?

Is het dus goedkoper(op lange termijn) om alle onderdelen los te kopen of gewoon deze set

Van vroeger weet ik wel dat deze dingen waardeloos waren ..

Mvg

Skyflash

ik had ergens vorig jaar zo'n soort set gekocht
    klik
    werkt nog prima

let op dat bij de door jou genoemde set maar 1 par zit dus niet 4 die je in 1 keer aan een bar kan hangen!

Comment

dat had ik begrepen jah :)

Oke, ik dacht dat ik vroeger ( 4 / 5 jaar geleden) heel veel slechte recenties had gelezen ;)

(over 1 par dan hea ;))

Btw als je een losse can koopt moet je dan ook zo'n "klemring"kopen ?

Comment

Van de ShowTec par-sets is bekend dat de lampen erg snel kapot gaan, of dit voor de ADJ par-sets ook geldt weet ik niet.

De klemring word standaard bijgeleverd.

Comment

Hey schijnt dat de showtec lampen zelfs knappen/barsten enz..

(ter informatie) :wink:

Comment

Ik werk hier momenteel met GE en lamplite (oem) lampen door elkaar, beide lampen gaan momenteel circa 2 jaar mee en gaan ongv. 40x per jaar op pad.

Vanzelf sprekend moet je wel fatsoenlijk er mee omspringen, klappen/stoten/.. gedurend dat ze warm zijn is gewoon funest. Tijdens afbouwen altijd even netjes je parretjes laten afkoelen tot je ze kunt vastpakkenen/aanraken zonder dat je een rare bek trekt ;) . Tijdens vervoer zo min mogelijk schokken is ook wel een must, meestal ontkom je er niet aan..

Natuurlijk is de ene parlamp de andere niet, ook de fabrikant kan een slechte dag hebben, mocht de lamp binnen <7 dagen kapot springen, 'ontploffen', ... heb je duidelijk een slechte zending. Neem in dat geval contact op met je dealer voor een passende oplossing.

Comment

Mijn ervaring met de LL lampen zijn een stuk beter dan met de showtec lampjes. Jammer genoeg hebben ze nog niet de kwaliteit van GE, maar ik verkoop ze nog steeds en ongeveer 1 op de 30 is een slechte die eigenlijk te snel kapot gaat. Of dit met gebruik te maken heeft of met de kwaliteit is natuurlijk moeilijk te pijlen. Een feit blijft wel dat we altijd GE adviseren wanneer me de parren vaak moet verplaatsen. De GE lampen zijn wat minder gevoelig voor het moment dat ze bijvoorbeeld wat minder goed zijn afgekoeld.

Comment

Working...
              X