Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rookmachine pomp kapot??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rookmachine pomp kapot??

Dit heeft niks met DJ-en te maken, maar ik wilde het toch even onder jullie aandacht brengen...

PS de foto's op de site zijn bepaald schokkend, kijken met een lege maag dus...

EDIT had even de foute link staan

Dit heeft cker niks met DJ-en te maken maar dit is echt :!: HEEL erg...

hoe kunnen ze dat soort dingen met die honden doen :?: :?: :evil: :cry:

Comment

ben na een paar keer aan mn scroll wieltje gedraait te hebben maar weer opgehouden dit is echt erg hoe kun je dit een hond aandoen laat staan een die opzich

Comment

Zeer zieke shit...

Comment

Zielig!

Dat doe je ze toch niet aan!! :cry:

Comment

ik als werknemer van een dier en tuin winkel ken deze dingen heb ze vaker gezien op het internet iss idd een verschrikkelijk iets er zijn in het verleden en nu nog steeds acties voor opgezet weet zo niet de links meer

Comment

Kunnen wij als DJ's geen actie beginnen tegen dit soort wreedheden :?:

als iemand ideeen heeft post ze ff hier

BVD

Comment

Gezien het feit dat het over honden gaat, ga ik niet kijken op die site!
                Als ik ergens een hekel aan heb, is het wel dierenleed, en al helemaal als het om honden gaat. Ik :evil: HAAT :evil: dat soort mensen !!

Comment

Originally posted by DJCASE
                  Ik ben bang dat men een beetje actie moe begint te worden... ik bedoel na Dafour en de Tsunami... weet jij nog wat er daarvoor ook alweer aan de hand was? Dit soort dingen zijn helaas aan het opgaan in de waan van de dag...

Ik heb verleden jaar een speciale avond georganiseerd... de entree opbrengst was voor een kennel in Spanje (www.scoobymedina.com)
                  Kosten 1500 piek opkomst geen hond, opbrengst 310 euri. ik had beter dus die 1500 piek in een keer over kunnen schrijven...

Dus als je wat wilt doen, doe een donatie en laat de mensen om je heen weten wat er aan de hand is.

Comment

Originally posted by LorddeWorde
                    Ik ben bang dat men een beetje actie moe begint te worden... ik bedoel na Dafour en de Tsunami... weet jij nog wat er daarvoor ook alweer aan de hand was? Dit soort dingen zijn helaas aan het opgaan in de waan van de dag...
                    jah daar heb je gelijk in :( het was een spontaan idee...niet echt over nagedacht ofzo :oops:

maar ja...k zal deze site aan veel mensen laten zien :!:

:!: :idea: als iedereen die op deze topic heeft gereageerd dat nou eens doet... :idea: :!:

Comment

tjaa, iedereen is druk met Azie maar ondertussen vergeten ze andere goede doelen :x

Comment

Originally posted by EJAY
                        tjaa, iedereen is druk met Azie maar ondertussen vergeten ze andere goede doelen :x
                        Ik kwam laatst een WEBLOG en daar stond o.a. het volgende in: "Echter is Aziƫ een hype geworden voor de media, dus ze knallen erboven op met camera's, analyses etc etc etc. Focus even op andere dingen, kijk even het nieuws door: meisje van 15 jaar afgetuigd om niks. Irak weer nieuwe doden. Het zijn maar 2 dingen, helaas valt het buiten de grote media.".

Kunnen wij als DJ's geen actie beginnen tegen dit soort wreedheden
                        Lijkt mij wel leuk, dan doe ik mee!

Ik ben bang dat men een beetje actie moe begint te worde
                        Jammer...

Comment

tja dat zijn dingen waar wij weinig aan kunnen doen :(

Comment

als iemand ideeen heeft post ze ff hier

BVD
                            Draaien voor het goede doel

Je mixes verkopen via het internet.

Comment

Originally posted by LorddeWorde
                              Ik heb verleden jaar een speciale avond georganiseerd... de entree opbrengst was voor een kennel in Spanje (www.scoobymedina.com)
                              Kosten 1500 piek opkomst geen hond, opbrengst 310 euri. ik had beter dus die 1500 piek in een keer over kunnen schrijven...
                              "opkomst geen hond"

......

Comment

Working...
                              X